۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۰۴

یوسف پور:

محیط‌بانان در سخت ترین شرایط خدمت می کنند

محیط‌بانان در سخت ترین شرایط خدمت می کنند

مدیرکل محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: محیط‌بانان همواره و در سخت‌ترین شرایط در حال تلاش هستند و تلاش آنها شایسته قدردانی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید یوسف پور، شامگاه جمعه در مراسم تجلیل از محیط‌بانان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: محیط‌بانان همواره و در سخت‌ترین شرایط در حال تلاش هستند و تلاش آنها شایسته قدردانی است.

وی با اذعان بر اینکه محیط‌بانان ما با حداقل امکانات بازهم کار خود را به درستی انجام می‌دهند گفت: در چند ماه اخیر ۲۱ سلاح غیر مجاز توسط محیط‌بانان ما کشف و ضبط شده است.

وی خاطر نشان کرد: انتظار ما این است که رابطین قضائی از محیط زیست حمایت ویژه‌ای داشته باشند و مقابل افرادی که در این حوزه تخلف داشته‌اند بایستند که این کار موجب دلگرمی محیط‌بانان خواهد شد.

یوسف پور به ساختمان‌های محیط بانی در استان اشاره کرد و یادآور شد: برخی از ساختمان‌های محیط بانی در استان تعمیر و مرمت شده است.

وی ادامه داد: در مجموعه مدیریتی پارک تنگ صیاد سالیان سال یک ساختمان کوچکی وجود داشت که با پیگیری‌های انجام شده این ساختمان در حال تکمیل است.

یوسف پور اذعان داشت: تعمیر موزه تاریخ طبیعی استان با اعتباری نزدیک ۲ میلیارد و نیم انجام شده و کار محوطه سازی آن نیز در حال انجام است.

وی با اذعان بر اینکه موزه تاریخ طبیعی یکی از سرمایه‌های بزرگ این استان به شمار می‌رود گفت: هر ساله گردشگران زیادی از این موزه بازدید می‌کنند و طبق آمار از سال گذشته تا کنون ۵۶۰۰ نفر تا الان از این مکان بازدید داشتند.

مدیر کل محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: همه دستگاه‌ها باید کمک کنند که پارک ملی تنگ صیاد به نتیجه برسد.

یوسف پور با تاکید بر اینکه محیط‌بانان ما در بدترین شرایط کار می‌کنند و از جان و دل برای حفظ محیط زیست مایه می‌گذارند گفت: این برای ما یک افتخار است که محیط‌بانان با تمام کاستی و کمبودها ساخته‌اند و امیدوارم همه با کمک یکدیگر بتوانیم مشکلات را به حداقل برسانیم.

وی خاطر نشان کرد: قوه قضائیه و نیرو انتظامی در همه حوزه‌ها کمک حال ما بوده‌اند و ما هم تلاش می‌کنیم بستر را آماده کنیم که امکانات بهتر برای آنها فراهم شود.

کد خبر 6110947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha