۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۰۷

مسؤول بسیج رسانه البرز خبر داد؛

حضور ۲ تیم از البرز در رویداد ملی جام رسانه امید

حضور ۲ تیم از البرز در رویداد ملی جام رسانه امید

تهران- مسوول بسیج رسانه استان البرز از برگزاری رویداد ملی جام رسانه امید به همت سازمان بسیج رسانه کشور و حضور دو تیم از فعالان رسانه‌ای این استان در آن خبر داد.

ابراهیم نوروزی فر در گفت وگو با خبرنگار مهر از برگزاری رویداد ملی جام رسانه امید به همت سازمان بسیج رسانه کشور و حضور دو تیم از فعالان رسانه‌ای استان البرز در آن خبر داد و گفت: جام رسانه امید بزرگترین رویداد تولید و انتشار محتوای امیدآفرین از دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده که با حضور بهترین تیم‌های رسانه‌ای کشور در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه تیم‌های شرکت کننده در این رویداد ملی نسبت به تولید و انتشار محتوای امیدآفرین در قالب‌های مختلف خبری و تصویری اقدام می‌کنند، بیان کرد: هدف اصلی برگزاری این رویداد ۳۶ ساعته، تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و تشکیل جبهه واحد انقلاب به منظور مقابله با حملات رسانه‌ای دشمن و ناامیدسازی مردم و تضعیف دستاوردهای نظام است.

مسؤول بسیج رسانه استان البرز با بیان اینکه تیم‌های شرکت کننده در این رویداد با تولید محتوای خوب و امیدآفرین به تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در جامعه کمک می‌کنند، اظهار کرد: امید آن می‌رود برگزاری این رویداد و لیگ رسانه‌ای بتواند به بهبود وضعیت امیدآفرینی در جامعه و خنثی سازی توطئه‌های دشمنان کمک کند.

کد خبر 6111114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha