۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۳۳

سازمان بهداشت جهانی: از گزارش‌ها دراطراف بیمارستان عدوان نگرانیم

سازمان بهداشت جهانی: از گزارش‌ها دراطراف بیمارستان عدوان نگرانیم

سازمان بهداشت جهانی در قبال گزارش‌ها درباره اقدامات جنگی شدید در اطراف بیمارستان کمال عدوان در شمال نوار غزه ابراز نگرانی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، سازمان بهداشت جهانی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که توانایی بیمارستان «کمال عدوان» در ارائه خدمات مراقبت پزشکی محدود است.

سازمان بهداشت جهانی بیان کرد: از توصیف اوضاع نوار غزه ناتوان هستیم. زمان برقراری آتش‌بس و صلح برای غیرنظامیان در این باریکه فرا رسیده است.

این نهاد پزشکی جهانی تاکید کرد: همچنان دستورات تخلیه، بمباران شدید و عدم عبور کمک‌ها در طول نوار غزه زندگی غیرنظامیان و سلامتی آنان را در معرض خطری بزرگ قرار می‌دهد.

سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد: در قبال گزارش‌ها درباره اقدامات جنگی شدید در اطراف بیمارستان کمال عدوان در شمال نوار غزه در حالی که بیماران و زخمی‌ها به سوی این بیمارستان سرازیر شده‌اند، نگران هستیم.

در ادامه بیانیه این سازمان آمده است: از ششم ماه مه از ورود تیم‌های اورژانس و امداد پزشکی از طریق گذرگاه مرری رفح به نوار غزه ممانعت به عمل آمده است.

سازمان بهداشت جهانی تصریح کرد: حجم ارسال داروهای اصلی و سوخت به داخل نوار غزه بسیار اندک است و به دلیل محدودیت‌های امنیتی، رفت‌وآمد در این باریکه محدود است.

کد خبر 6112193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha