۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۲۰

ایمانی‌پور مطرح کرد؛

حمایت‌های رییسی از فرهنگ نام دولت سیزدهم را در این‌عرصه تثبیت کرد

حمایت‌های رییسی از فرهنگ نام دولت سیزدهم را در این‌عرصه تثبیت کرد

حمایتهای آیت الله رییسی از فرهنگ و دیپلماسی فرهنگی، نام دولت سیزدهم را به عنوان مجموعه ای دغدغه مند در راستای عمل به منویات رهبر انقلاب اسلامی در این حوزه مهم تثبیت کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی ایمانی پور رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با صدور پیامی شهادت سید ابراهیم رییسی رییس جمهور و هیات همراهش را در سانحه سقوط بالگرد تسلیت گفت.

در پیام حجت الاسلام والمسلمین ایمانی پور آمده است؛

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ

انالله و اناالیه راجعون

خبر شهادت آیت الله رییسی، رییس جمهور مردمی، متعهد و پرتلاش کشورمان و همراهان بزرگوار ایشان واصل و منجر به تاثر و اندوهی وصف ناشدنی شد.

این پرورش یافته مکتب و گفتمان انقلاب اسلامی ، در مسیر خدمت به مردم جان خود را در طبق اخلاص گذاشت و تا آخرین لحظات حیات با برکت خویش لحظه ای از این هدف مقدس و خداپسندانه غفلت نکرد.

دفاع و صیانت سرسختانه و تحسین برانگیز رییس جمهور مکتبی و شهیدمان از آرمانها، اصول و مبانی انقلاب اسلامی و تلاش وافر ایشان جهت اتکا به توانایی ها و ظرفیتهای عمیق داخلی در مسیر رشد و شکوفایی فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی کشور، همواره زبانزد خاص و عام بود.

حمایتهای بی دریغ شهید آیت الله رییسی از عرصه فرهنگ و دیپلماسی فرهنگی، نام دولت سیزدهم را به عنوان مجموعه ای دغدغه مند در راستای عمل به منویات رهبر حکیم و معظم انقلاب اسلامی در این حوزه مهم ثبت و ضبط نمود.

بدون شک تحمل این مصیبت سخت و جانکاه، برای دوستداران ایران اسلامی صعب و طاقت فرساست اما در روز ولادت حضرت ثامن الاحجج(علیه السلام)، در سایه توسل به این امام همام ، در برابر تقدیر و امر مطاع پرورگار عالمیان سر تسلیم و رضا فرود می آوریم.

بدون شک تلاشهای بی دریغ و خالصانه رییس جمهور شهیدمان، ره‌توشه ای ارزشمند در حیات ابدی و جاوید ایشان خواهد بود.

شهادت این خادم بزرگ ملت ایران را به حضرت صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای ( دام غزه )، بیت شریف و داغدار ایشان، خصوصا سرکار خانم دکتر علم الهدی و جناب آیت الله علم الهدی امام جمعه محترم مشهد مقدس، همه اعضای محترم هیات دولت و سایر بازماندگان تبریک و تسلیت عرض می کنم.

هم‌نشینی شهید آیت الله رییسی و همراهان بزرگوار ایشان با ائمه معصومین علیهم السلام، امام راحل( ره) و ابرار و صالحین، ،دعای قلبی و عمیق همه ما در حق این شهید راه خدمت خواهد بود.

کد خبر 6113182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha