۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۳۹

سید شهیدان خدمت؛

آیت‌الله رییسی محبوب قلوب مردم به ویژه محرومین و مستضعفان بود

 آیت‌الله رییسی محبوب قلوب مردم به ویژه محرومین و مستضعفان بود

رییس شورای شهر تهران در پیامی شهادت رییس‌جمهور و هیات همراه را در پی حادثه سقوط بالگرد تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در پیامی شهادت آیت‌الله ابراهیم رئیسی و هیأت همراه را که در حادثه سقوط بالگرد در روز گذشته به مقام رفیع شهادت رسیدند، تسلیت گفت. در پیام تسلیت رئیس شورای شهر تهران آمده است:

«انا لله و اناالیه الراجعون»

خبر شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، خادم الرضا و رئیس‌جمهور کشور، حسین امیر عبدالهیان وزیر امور خارجه، آیت الله آل هاشم نماینده ولی فقیه و امام جمعه معزز تبریز و جمعی از همراهان، در سانحه تلخ سقوط بالگرد در حین خدمت، قلب‌های مردم قدرشناس و شریف ایران را در ماتم و اندوه فرو برد.

آیت الله رئیسی عمر پربرکت خویش را در کسب معارف دینی، حضور در حرم مطهر رضوی به عنوان خادم الرضا و تولیت آستان مقدس امام رضا (ع)، خدمت در دستگاه قضا و خدمت در کسوت رئیس قوه مجریه گذراند و با عنایت به ساده زیستی، مردم داری و روحیه جهادی و انقلابی خود، محبوب قلوب مردم به ویژه محرومین و مستضعفان بود. جدیت و استقامت سید محرومان در پیگیری و اهتمام برای حل مشکلات و مطالبات و شهادت در راه خدمت به مردم، مثال‌زدنی و الهام‌بخش همه مسئولان و متولیان کشور بوده است.

شهادت آیت الله رئیسی و سایر خادمان نظام فقدانی بزرگ است و امید است با تمسک به منویات مدبرانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، همدلی مسؤولان و مشارکت آحاد مردم شاهد عبور از این روزهای تلخ و جانکاه باشیم.

اینجانب به همراه اعضای شورای اسلامی شهر تهران، این ضایعه جان‌سوز و شهادت مردان خدا را به مقام معظم رهبری (زید عزه)، اعضای محترم هیأت دولت، بیت محترم شهدای داغدار و ملت نجیب و عزادار ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم. از خداوند رحمان علو درجات و محشور شدن با ائمه اطهار را مسالت دارم.

کد خبر 6113192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha