۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۲:۱۶

دبیر بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع)؛

شهید رئیسی دغدغه هنرمندان را داشتند

شهید رئیسی دغدغه هنرمندان را داشتند

فرهاد قائمیان دبیر بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) در آئین پایانی این رویداد با گرامیداشت یاد رئیس جمهور وی را در طی سال‌های ریاست جمهوری حامی و دغدغه‌مند و همراه هنرمندان دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر، آئین پایانی بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) که قرار بود همزمان با میلاد شمس‌الشموس در مشهد مقدس برگزار شود، به مناسبت ضایعه تلخ شهادت سید ابراهیم رئیسی و همراهانش در قالب سوگواره شعر آئینژ برگزار شد. فرهاد قائمیان دبیر این رویداد هنری در ابتدای مراسم طی سخنانی اظهار داشت: سلام عرض می‌کنم خدمت همه عزیزانی که به اسم آقا امام رضا در این چند روز درهمراهی با جشنواره‌های امام رضا خواستیم اتفاق بزرگی را رقم بزنیم، اما این حادثه جانسوز اتفاق افتاد و باید تسلیت بگویم به ملت و رهبر ایران و خانواده محترم شهید جمهور و خانواده‌های همراهشان. امیدوارم خداوند صبر بزرگی به خانواده‌های داغدار بدهد و امیدوارم که بتوانیم راه این بزرگان را ادامه دهیم.

این هنرمند ادامه داد: شهید رئیسی همواره همراه هنرمندان بودند و دغدغه هنرمندان را داشتند. در این چند سالی که در کسوت ریاست جمهوری بودند احساس کردم تمام برنامه‌هایشان را اجرا کردند و امیدوارم دوستان دیگر نیز با همراهی هنرمندان راهشان را ادامه دهند.

فرهاد قائمیان: شهید رئیسی همواره حامی هنرمندان بود

قائمیان در خاتمه اظهار داشت: امیدوارم همیشه کنار هم باشیم چراکه این مملکت برای همه ما این و به همدلی ما احتیاج دارد.

مراسم پایانی بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) قرار بود با حضور بیش از ۴۰۰ نفر از هنرمندان و اهالی رسانه برگزار شود.در سوگواره شعری که با حضور ۱۱۰ شاعر و به یاد شهدای خدمت دولت سیزدهم به دبیری محمدجواد شرافت برگزار شد، شاعرانی نظیر مصطفی محدثی خراسانی، ناصر فیض، محمود اکرامی، مصطفی جلیلیان مصلحی، مرتضی حیدری آل‌کثیر، راضیه رجایی، علی‌اصغر شکفته، فرامرز اکبری از جمله شاعرانی بودند که در این مراسم قطعاتی را به روح شهید جمهور و شهدای خدمت تقدیم کردند.

فرهاد قائمیان: شهید رئیسی همواره حامی هنرمندان بود

کد خبر 6114109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha