۶ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۱۶

استاندار یزد مطرح کرد؛

تاثیرگذاری افزایش تولید مسکن در کاهش تورم

تاثیرگذاری افزایش تولید مسکن در کاهش تورم

یزد- استاندار یزد ساخت پروژه های مسکن را عامل ایجاد کارگاه بزرگ عمرانی در استان دانست و گفت: افزایش تولید مسکن بعد از ۱۰ سال توقف و ایجاد ناترازی عرضه و تقاضا ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهران فاطمی ظهر یکشنبه در مراسم افتتاح مسکن ملی آزادشهر با حضور وزیر راه و شهرسازی در یزد اظهار کرد: افزایش تولید قطعاً در مهار تورم مسکن نقش بسزایی دارد چرا که با حجم انباشته تقاضای مسکن مواجه هستیم که باید تامین نیاز شوند.

وی همچنین به توجه دولت به بحث اجاره بها و قوانینی که در این حوزه وضع کرده، اشاره کرد و افزود: در حوزه اجاره بها هم اتفاقات خوبی رقم خورد و قوانین نویدبخش آینده خوب برای استان است.

کارسازی ۷۰ هزار واحد مسکن شهری در یزد

مدیرکل راه و شهرسازی یزد نیز در این مراسم از کارسازی ۷۰ هزار واحد مسکن شهری از مرحله آماده سازی تا بهره‌برداری در استان یزد خبر داد.

احسان خواجه رضایی افزود: در حال حاضر ۴ هزار و ۱۵۷ واحد مسکن تدریجی، تکمیلی، بازآفرینی، خود مالکی و روستایی در حال ساخت است و ۴ هزار واحد زمین تحویل شده و عملیات ساخت ۲۲ هزار واحد نیز آغاز می شود.

وی از اهتمام دستگاه‌های خدمات رسان استان برای تامین زیرساخت‌ها تاکید کرد و افزود: تمام زیرساخت‌ها مهیا است و پرقدرت جلو می‌رویم تا تمام واحدها تحویل شود.

کد خبر 6119319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha