۶ خرداد ۱۴۰۳، ۱۸:۱۳

به دنبال تجلیل از پدر هندبال ایران؛ 

امیرتاش: کارم را برای هندبال کرده‌ام/ رسانه‌ها راه تشویق را بلدند

امیرتاش: کارم را برای هندبال کرده‌ام/ رسانه‌ها راه تشویق را بلدند

پدر هندبال ایران گفت: من کار خود را در هندبال کرده‌ام و آن را در آموزش و پرورش، کشور و دانشگاه‌ها جا انداختم.

به گزارش خبرنگار مهر، در حاشیه آخرین دیدار از سی و ششمین دوره رقابت های لیگ برتر هندبال مردان که عصر امروز یکشنبه ششم خردادماه در تالار هندبال تهران برگزار شد، با حضور اسبقیان معاون وزارت ورزش، تنی چند از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال کشورمان از محمدعلی تیمور امیرتاش پدر هندبال ایران تقدیر گردید.

محمدعلی امیرتاش پدر هندبال ایران بعد از تقدیر شدن در حاشیه مراسم اختتامیه لیگ برتر هندبال مردان در جمع رسانه ها گفت: هر کسی که متولد می‌شود بزرگ و بزرگ‌تر می‌شود و به جایی می‌رسد که بازنشسته می‌شود. دلیل زیادی نمی‌بینم که بعد از بازنشستگی مراسمی برگزار کنند.

وی ا فزود: واقعا محبت دارند که در مراسم‌ها از من تقدیر می‌کنند اکنون دیگر وقت تقدیر از جوانان است باید آنها را تشویق و دلگرم کنند. باید پیرمردها را بگذارند که به کار خود برسند.

پدر هندبال ایران خاطرنشان کرد: از اینکه برخی اوقات یادی از ما می‌شود شاید برای ما اهمیت نداشته باشد اما اثر و نشانه‌ این است که اگر روزی جوان‌ترها به این روزها رسیدند از آنها یاد می‌شود و فراموش نمی‌شوند. اینها زمینه را فراهم می‌کند که مردم و جوانان بیشتر علاقه مند شوند و حرکت کنند.

وی در ادامه بیان داشت: همیشه به دوستان گفتم کسوت چیزی نیست که آدم آن را با خود به گور ببرد کسوت اثری است که برای جوانان می‌ماند. از این جهت اهمیت دارد که جوانان بدانند فراموش نمی‌شوند.

رئیس اسبق فدراسیون هندبال بیان داشت: من کاری که باید برای هندبال انجام می‌دادم را داده‌ام. در آموزش پرورش، کشور و در دانشگاه‌ها هندبال را جا انداختم. در هر کدام ۷ یا ۸ سال زمان گذاشتم. امروز به خانواده بزرگ هندبال درود می‌فرستم و می‌گویم باش که صبح دولتت بدمد که هنوز از نتایج سحر است.

امیر تاش خاطرنشان کرد: ممنونم که در راه رشد هندبال هستید و راه رشد را شماها فراهم کنید. رسانه‌ها واقعا راه‌کارها و تشویق را بلدند.

کد خبر 6119710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha