۷ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۳۲

رییس دانشگاه امیرکبیر خبر داد؛

همکاری دانشگاه امیرکبیر با نیروهای مسلح در زمینه هوش مصنوعی

همکاری دانشگاه امیرکبیر با نیروهای مسلح در زمینه هوش مصنوعی

رییس دانشگاه امیرکبیر گفت: بر اساس نیاز در کشور توجه ویژه‌ای به هوش مصنوعی در ارگان‌های مختلف شده است و در این زمینه دانشگاه امیرکبیر با نیروهای مسلح همکاری دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری‌های علمی، پژوهشی و آموزشی در زمینه هوش مصنوعی میان دانشگاه صنعتی امیرکبیر و یکی از اپراتورهای ارتباطی امروز (دوشنبه هفتم خردادماه) با حضور دکتر علیرضا رهایی؛ رییس دانشگاه و دکتر محمدجواد عامری معاون پژوهش و فناوری دانشگاه امیرکبیر برگزار شد.

علیرضا رهایی با اشاره به اهداف دانشگاه امیرکبیر گفت: یکی از اهداف این دانشگاه در کنار توسعه تولیدات علمی، گسترش همکاری‌ها با صنعت است و در این زمینه همکاری های مختلفی انجام شده است.

وی درباره اهمیت هوش مصنوعی گفت: هوش مصنوعی از فناوری‌های نوظهوری است که در سطح دنیا مطرح است. بر اساس نیاز نیز در کشور ما توجه ویژه‌ای به هوش مصنوعی در ارگان‌های مختلف شده است و در این زمینه دانشگاه امیرکبیر با نیروهای مسلح همکاری دارد.

رییس دانشگاه امیرکبیر در مورد امضای تفاهم‌نامه همکاری علمی، پژوهشی و آموزشی با یکی از اپراتورهای ارتباطی کشور توضیح داد: امروز بخش خصوصی به میدان آمده تا برای توسعه خدماتی خود از ظرفیت پژوهشی استفاده کند و این باعث خوشبختی است و امیدواریم این همکاری در آینده توسعه پیدا کند و بتواند باعث خیر و برکت برای مردم شود.

کد خبر 6120188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha