۵ اسفند ۱۳۸۲، ۱۳:۵۸

حسن فتحي با ساخت فيلم "ازدواج به سبك ايراني"

كارگردان "روشن تر از خاموشي " يك فيلم كمدي اجتماعي مي سازد

حسن فتحي قصد ساخت فيلم سينمايي « ازدواج به سبك ايراني » را دارد كه يك اثر كمدي اجتماعي است.

علي معلم، تهيه كننده فيلم در گفت و گو با خبرنگار هنري "مهر"، ضمن اعلام اين خبر گفت:  مضمون فيلم يك اثر كمدي اجتماعي را در بر مي گيرد و داستان آن درباره آشنايي يك ايراني با يك فرد خارجي است . تعاملات اين دو  از سطح فرهنگي و شرايط اجتماعي هر كدام خبر مي دهد.
وي خاطر نشان ساخت:  اين فيلم تلاش دارد  تصوير تخريب شده اي كه از ايران در ذهن برخي از غربي ها و اروپاييان شكل گرفته  را با نگاهي از درون مورد بررسي قرار بدهد. يعني فيلم  نمايي از واقعيت هاي موجود را در كنار افكار و انديشه هاي بدون بينش و مطالعه قرار مي دهد تا از طريق آن شرايط موجود نمايان شود.
متن فيلم سينمايي « ازدواج به سبك ايراني » به وسيله مينو فرشچي و حميدرضا حافظي به نگارش درآمده است. اين اثر ازهفته آخر فروردين ماه سال آينده كليد خواهد خورد و  شهرهاي تهران، شيراز و اصفهان محل فيلمبرداري آن خواهد بود .
از ديگر عوامل اين فيلم مي توان به محمد آلادپوش به عنوان مدير فيلمبرداري،  كيوان هنرمند در سمت آهنگساز و رحمت عبدالله زاده در مقام مدير توليد اشاره كرد. هنوز بازيگران اين اثر به طور كامل مشخص نشده است و طي هفته آينده نام آنها اعلام خواهد شد.
در حال حاضر مجموعه روشن تر از خاموشي به كارگرداني حسن فتحي از شبكه يك سيما پخش مي شود .
کد خبر 61531

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha