به گزارش خبرنگار دانشگاهي خبرگزاري " مهر" مراسم اختتاميه با تلاوت آياتي از قرآن آغاز شد؛ سپس فيلم مسابقه شبيه سازي براي حضار در سالن به نمايش درآمد.
جمعيت فراواني كه در سالن حضور داشتند قابل توجه بود؛ در اين مراسم مهندس جعفري مديردبيرستان علامه حلي و سرپرست مسابقات با قابل قبول خواندن سطح كيفي اين مسابقات ابراز اميدواري كرد اين مسابقات با جديت بيشتري در سالهاي آينده برگزار شود.
وي آماري از شركت كننده ها ارائه داد واز تلاش مسوولين اجرايي و هيات علمي تشكر نمود و با نقل قول از" دكتر نادري" عضو هيات علمي دانشگاه علم و صنعت اين فعاليت را يك عبادت خواند.
وي در ادامه از دانشگاه علم و صنعت به خصوص دكتر" شاه حسيني" قدرداني كرد. اين مراسم با اهداء جوايز و تنديس به برندگان نهايي مسابقات ادامه يافت.
همچنين جايزه ويژه به نوجوانان" مدرسه راهنمايي فرزانگان يزد" كه جوانترين تيم شركت كننده در اين مسابقات بود، تقديم شد.
در پايان مراسم، مجري برنامه آرزو كرد به زودي زود بتوانيم همه دانش پژوهان ايراني را در كشور خود نگاه داريم و دانشمندان و تحصيلكرده هاي خارج رفته را هرچه سريعتر به كشور بازگردانيم تا ايراني سربلند بسازيم.


نظر شما