۲۸ خرداد ۱۴۰۵، ۱۶:۰۵

بازگشت تدریجی خدمات بانک ملی ایران پس از اختلال فنی

بازگشت تدریجی خدمات بانک ملی ایران پس از اختلال فنی

بانک ملی از رفع بخش عمده اختلالات خبر داد و اعلام کرد خدمات کلیدی دوباره فعال شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بانک ملی ایران ضمن عذرخواهی از مشتریان بابت بروز اختلال در برخی خدمات بانکی، اعلام کرد بخش قابل توجهی از خدمات کلیدی این بانک پس از رفع مشکلات فنی و زیرساختی، مجدداً در دسترس مشتریان قرار گرفته است. این بانک تأکید کرد اختلال ایجادشده ناشی از مشکلات فنی در زیرساخت‌های پردازشی و ارتباطی بوده و هیچ‌گونه آسیبی به سپرده‌ها، تراکنش‌ها و اطلاعات مالی مشتریان وارد نشده است.

در پی تلاش شبانه‌روزی تیم‌های تخصصی و فنی، خدمات زیر در این بانک فعال شده است:

افزایش سقف کارت‌به‌کارت درون‌بانکی (ملی به ملی) تا ۵۰۰ میلیون تومان از طریق دستگاه‌های خودپرداز و سامانه بام، در قالب ۵ تراکنش روزانه

- امکان خرید اینترنتی تا سقف ۴۰۰ میلیون تومان

- امکان خرید از طریق پایانه‌های فروش (POS) تا سقف ۴۰۰ میلیون تومان

- انتقال وجه پایا و انتقال وجه درون‌بانکی از طریق سامانه‌های شعب

- خرید از درگاه‌های بانکی درون‌برنامه‌ای شامل خرید شارژ، بسته اینترنتی، شارژ کیف پول و پرداخت تاکسی‌های اینترنتی

- مسدودسازی کارت از طریق دستگاه‌های خودپرداز

- دریافت ۱۰ گردش آخر حساب از طریق خودپرداز و ۵ گردش آخر کارت از طریق سامانه بام (نسخه تحت وب)

- واریز گروهی حقوق مشتریان حقوقی (درون‌بانکی)

- ارسال پیامک تراکنش‌ها به مشتریان

- واریز یارانه سه دهک نخست برای بیش از ۲ میلیون نفر

- رفع سوءاثر چک‌های برگشتی (به‌جز موارد مبتنی بر تأمین موجودی یا وصول چک)

بانک ملی ایران ضمن قدردانی از صبر و همراهی مشتریان، تأکید کرد تیم‌های فنی و عملیاتی به‌صورت ۲۴ ساعته در حال پایش، رفع اشکال و پایدارسازی کامل سامانه‌ها هستند و سایر خدمات نیز به‌تدریج در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

کد مطلب 6864200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ایرانی IR ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۹
      191 9
      دروغ نگویید مشکلات بام ملی پابرجاست
    • فاطمه IR ۰۱:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۹
      159 1
      والا همچنان که اختلال داره. نه میشه پول انتقال داد. نه کسی میتونه به حساب پول بریزه. بام حتی موجودی را هم نشون نمیده
    • رضا IR ۰۱:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۹
      92 1
      سلام بانک ملی دارم برای مغازه کارت خوان مغازه هیچ خدماتی نمیده گرفتار شدیم...۷ روز شد...تا کی ادامه داره...😭😭😭
    • عسل IR ۰۲:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۹
      91 10
      وصل شده ولی حسابم خالیه چرا پولم کجاست؟؟؟چرا تو حسابم نیست
    • عسل IR ۰۲:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۹
      58 3
      وصل شده ولی حسابم خالیه چرا پولم کجاست؟؟؟چرا تو حسابم نیست
    • یوسف IR ۰۴:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۹
      50 9
      درمورد پرداخت تسهیلات کسی صحبت نکرده با خطا مواجه هستیم کی برطرف میشه
    • پدرام فرهانیان مقدم IR ۰۵:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۹
      50 4
      چرا سود ماهیانه حسابها را واریز نکرده
      • سحر IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۹
        24 2
        ترسیدم فکر کردم تنها منم این اتفاق براش افتاده که سود نیومده
      • صادق ثابت IR ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
        14 0
        سود منم واریز نشده واقعا با این تورم شما هم شدین آیینه ی دق
      • امید IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
        7 0
        من هم 4 تا سپرده داشتم هیچکدام سودش واریز نشده گرفتار شدیم
    • IR ۰۶:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۹
      51 3
      درست نیست هیچی درست نشده
    • نام IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۹
      52 2
      بعد از یک هفته بام همچنان مشکل داره! مشتری اهمیتی نداره اصلا
    • مریم IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۹
      41 0
      چرا جابه جایی و وانتقال وام مهربانی درست نمیشه ؟؟
      • IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
        9 0
        برای منم نمیاره قسمت تسهیلاتش
      • عبدالله زنگنه IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
        20 2
        چرا انتقال وجه درون بانکی (مهربانی) به جاری درست نمیشه ؟ چرا صدور کارت بانکی درست نمیشه ؟
    • رحیم IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۹
      68 0
      تااین لحظه پلتفرم بام درست نشده دروغ پشت دروغ
    • پدرام IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۹
      64 0
      هیچ چیزی درست نشده ۵ مرتبه به بانک مراجعه کردم که از حساب خودم مهربانی پول برداشت کنم میگن امکانش نیست میگم کارت صادر کن بتونم عابر برم میگه امکانش نیست یک هفته است حتی پول بنزین زدن ندارم بخدا که خیلی فشار داره میاد روی مردم
    • سارا IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۹
      29 4
      من فردا میخوام سپرده مو برداشت کنم بزن به حساب یکی دیگه میشه ؟یا اینم اختلال داره
      • M IR ۰۶:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
        6 0
        من رفتم انجام نمیدن میگن سیستم قطعه
      • مقدم IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
        9 0
        سلام قرار بوده سود ۲۹ ام به حسابم واریز بشه ما این پول رو بابت پرداخت قسط و اجاره منزل نزد بانک سپردیم مردم تو رفاه نیستن الان هم دو روزه موعد پرداخت قسط و اجاره فرا رسیده هنوز درست نشده ما باید تاوان چی رو بدیم انقدر عذاب می کشیم آخه.
    • هادی فرهنگی کلیبر IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۹
      9 4
      سلام هر وقت جهت دریافت وام ازدواج به باک ملی مراجعه میکنم مگین هنوز بوجه امسال را بخشنامه به ما ابلاغ نکردن سایت چند ماه طول بکشد
    • بیچاره IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۹
      27 1
      زودتر وصل ش کنید میخوام پولامو بردارم بذارم یه بانک دیگه
    • IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۹
      32 0
      ,چرا دروغ میگین من الان یک هفته هست که بین حسابهای خودم نمیتونم پول جابجا کنم
    • کیوان IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۹
      35 3
      چرا دروغ میگین درست نشده درست نشده همچنان خرابه یه هفته ی مردم حیرونن بدون پول
    • مهدی IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۹
      35 3
      تو رو خدا باروان مردم بازی نکنید نه واریز میاد نه برداشت ونه موجودی در بام مشخص شده حق مردم این نیست ،
    • زینب بصیر IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۹
      42 0
      پرداخت آخر معامله ملکم بخاطر این اختلال به تاخیر افتاده و بابت هر روز تاخیر بابد ۴ میلیون تومان پرداخت کنم با اینکه پول تو حسابم بوده ولی فقط بخاطر اینکه نمیتونم جابجا کنم، قطعا دیگه بانک ملی رو کنار میذارم
    • ناصربراهویی IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۹
      23 2
      با سلام خواهش میکنم سامانه بام را درست کنید حقوق اکثر کارگرها داخل حساب بانکی ملی واریز میشه
    • زهرا IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۹
      12 2
      تو رو خدا درستش کنید زندگیمون مختل شده یک هفته علاف شدیم
    • محمد IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۹
      9 0
      من تو کارتخوانم پول میکشم اصلآ نه پیامکی میاد نه موجودی نشون میده نمیتونم بکشم چیکار باید بکنم به کی بگم
    • سحر IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۹
      10 3
      قسط چجوری پرداخت کنیم
    • IQ ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۹
      7 0
      والا هنوز وصل نشده ،چکار دارید میکنید
    • Hasa IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
      2 1
      علی برکت الله.....
    • امیربهوند IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
      4 0
      واقعا افتظاح کردین بابا جان مشکل داریم کی وضعیت بانکی درست میشه.واقعا متضررشدیم
    • کامی US ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
      8 0
      اطلاعاتتان درست نیست. از طریق بام انتقال پول امکان‌پذیر نیست. حتی حضوری انتفال پول بصورت داخلی بانک ملی نیز مسیر نیست
    • نیما IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
      37 0
      به محض اینکه درست بشه پولمو از بانک ملی خارج می‌کنم .حتی ۱ملییون هم دیگه به حساب بانک ملی واریز نمیکنم .هر ماه یه بامبولی درست میکنن .والا این همه پولو میخوابونیم تو حساب آخر ماه که میشه یه داستان جدید درست میکنن .دیگه بانک ملی از نظر من تموم شد و بدرد نمیخوره
    • Amir IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
      10 0
      دیروز 6ملیون موجودی داشتم بدون اینکه کارت بکشم خرید کنم شده 3 ملیون این 3 ملیون کجا غیبش زده🤔 ؟؟
    • ایدین فخری IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
      23 0
      بعد درست شدن دیگه با بانک ملی کار نمیکنیم از ۲۳ ام پول کشیده مغازه ولی هیچ مبلغی نیومده. همراه بام نه موجودی نشون داده میشه و نه گردش حساب.
    • میثم IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
      14 0
      میخوام حساب بانک ملیمو ببندم چون همیشه با مشکل مواجه شدم پول تو حسابم هست میگه عدم موجودی لعنت به این بانک
    • داود IR ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
      7 0
      وقتی درست نشده چرا الکی میان مصاحبه میکنن. هنوز درست نشده متاسفانه.
    • مهلا IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
      8 0
      بسته اینقدر دروغ یه شارژ نمیشه گرفت موجودیم پریده حقوقم واریز نشده سر مشکل کارتم دقیقا دارین چیکار میکنین کار مردم راه بندازین
    • ن ب بانک ملی IR ۰۱:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
      6 1
      چرا این اختلال درست نشده هنوز ولی خبرهای کذب و الکی میزارین از خدمات جدید، خواهشا پاسخگو باشین من حقوقمو ریختن تو بانک ملی نمیتونم بردارم ،
    • علی غفاری IR ۰۱:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
      4 0
      دروغ محض است. به غیر از آمدن پیامک های بالای پنجاه هزار تومان که آن هم از دیروز دریافت می شود، هیچکدام از موارد بالا انجام نمی شود. دوستی قرار بود بحسابم در بانک ملی پول واریز کند. بعد از 4 روز دیروز مجبور شدیم بحساب ملت واریز کند در صورتی که چکی که داده ام از بانک ملی است. حتی نمی دانم چک های قبل از این آخری وصول شده یا نه. مشکل فقط بانک ملی نیست. بانک صادرات حتی امکان ورود به سامانه را هم نمی دهد. دو روز قبل به یکی از شعب مراجعه کردم رییس بانک می گوید خدمات فقط از خودپرداز ممکن است.
    • علی غفاری IR ۰۱:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
      4 0
      پولی در حساب هایم نیست
    • شهاب IR ۰۲:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
      3 1
      کلا چرا یهو همه چیز خراب میشه بعد همه چیز یهو درست میشه ؟
    • امیر نجف زاده IR ۰۵:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
      3 0
      آقا چرا دارین دروغ می گین الان نزدیک ۷یا ۸ روزه که تمام خدمات بانکی مشکل پیدا کرده تمام کاسبی ها مون مشکل دار شده پس کی درست میشه مسولان محترم
    • ایران من IR ۰۶:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
      3 0
      دروغ میگن بانک کارگشایی بیشتر از 1هفته هستش اصلا هیچ خدماتی نمیده همه رو گرفتار کردن میخوام طلا بردارم نمیتونم امروز رفتم میگه هنوز قطع هستش
    • پروين مرزبان FR ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
      4 1
      والا زندگى مختل شده ماكه بدهكاريم چكاركنيم كه بانك ملى نميخواد پول مردم روبده
    • آتا IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
      8 1
      خنده داره در قرن ۲۱ نمی‌تونید حتی نرم افزار یه بانک رو درست کنید آفرین بر متخصصان
    • Dadfar IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
      8 0
      چند روزه ۲۶۰ میلیون برام پایا شده پول از حساب کسر شده اما تو حساب من نیست!!! بهمون بگین دقیقا دارین با مال مردم چکار میکنین!!!
    • آب بسته IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
      2 0
      با سلام لطفا مشکل بام بانک ملی حل کنید
    • IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
      4 2
      پول تو حسابم بوده ولی الان میزنه صفر چرا اینجوریه😭
    • باران IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
      2 0
      لطفاً صدور کارت بانکی انجام میشه؟
    • سمیه IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
      2 0
      من خودم چهارشنبه رفتم شعبه گفت کل سیستم قطع و هیچکاری نمیتونیم انجام بدیم
    • Milad IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
      6 0
      دقیقا چند روز گذشته ولی سود حساب واریز نشده انگار نه انگار. حالا خدا نکنه که وام داشته باشی قسط وام ها هر طور شده نقد میکنن خدایی چرا مردم عصبی میکنید خسته شدیم
    • رضا IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
      3 0
      واقعا متاسفم برای بانک ملی
    • زهرا IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
      6 1
      این مسخره بازی رو تموم کنید درستش کنید بابا مردم کارو زندگی دارن یک هفته اسیر شدیم بدون پول
    • مرتضی IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
      3 0
      پول خودمون نمیدی بانک ملی یعنی بهترین بانک ایرانی
    • Bahar jojo IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
      1 3
      سلام دوستان کارتم گم شده صدور کارت بانک ملی در شعبه انجام میشه؟
    • آرین IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
      9 0
      آقا ۸ روز م روی کارتخوان کارت میکشیم هزار تومن واریز نشده برامون مردم مشکل دارن بابا یکم به فکر مردم باشید.
    • پیام IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
      6 1
      پس کی درست میشه ۴ روزه پایا کردم هنوز به حسابم نیومده گرفتار شدیم بقران موجودی هم که نمیده
    • مصطفی علیقلی IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
      7 1
      هر جا سخن از اعتماد است نام بانک ملی ایران میدرخشد،،،،
    • عادل پور IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
      4 1
      هنوز بخشی از حساب کارت خوان من به حسابم واریز نشده تکلیف چیه؟؟
    • ایدا IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
      0 0
      الان یک هفته سه ملیون ششصد تو حسابم هست زده قابل برداشت شانزده هزارتومن این چه وضعیه مردم کار زندگی دارن فقط موجودی میده سه تومن نمیتونم نه برداشت کنم نه کارت ب کارت کنم چرا پیگیر نیستین
    • حميدرضا هادی IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
      0 0
      خدمات کلیدی که میگن فقط شامل خرید از سوپرمارکت و نانوایی میشه و بس.
    • nil IR ۰۲:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
      0 0
      درست نشده هنوزلطفا وصل کنین هزار تا گرفتاری داریم صابخونه هم حالیش نمیشه اصلا کلافه شدیم به خدا
    • IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
      0 0
      برای تهیه سفته با وجود اختلالات در بانک ملی چه باید کرد ؟؟
    • رضا IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
      0 0
      بانک ملی را کنار میذارم
    • رضا IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
      5 0
      بانک ملی را کنار میذارم
    • IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
      0 0
      کی اختلال رفع میشه ? وقتی قسمت طلا بالا بیاد و موج صعودیش شروع بشه
    • شهروند IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
      0 0
      کی خدمات ثبت چک درست میشه؟ حتی نمیشه رمز دوم گرفته. یک ماه طول کشید چکم رسید.الان هم که نمیشه ثبتش کرد.وامم بلوکه ست .قسط اولش هم برداشت کردن😫 رمز دوم هم نمیشه گرفت
    • رضا IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
      0 0
      سلام ، خدمات ثبت امضای دیجیتال ، نمایش موجودی حساب و تسهیلات بسیار مهم هستش که با مشکل مواجه هست و همه برنامه کسانی که برای دریافت وام عملیات بانکی رو از بام انجام میدادن بر هم ریخته و زندگی اونا رو دچار مشکل کرده خصوصا فصل جابجایی مستاجرین هست باید پول کلانی به صاحبخانه ها داده بشه و با این اختلال مشکل بزرگی به سختیهای مردم خصوصا مستاجرین اضافه شد
    • فرهاد IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
      0 0
      قبض ام نمیشه پرداخت کرد حتی درسته یا برای من اینطوریه
    • امیر IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
      0 0
      تا الان حقوقا واریز نشدن بخاطر بانک ملی بخدا زندگیمون دچار مشکل شده قسط داریم اجاره خونه داریم چرا کسی پیگیری نمیکنه
    • ف عسکری IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
      0 0
      من که دیگه نقره داغ شدم اگر مشکلش حل شد دیگه تو این بانک سپرده گذاری نمی کنم.
    • سحر IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
      1 0
      سلام انتقال پول هنوز غیر فعاله و نمیشه از مهربانی برداشتی انجام داد چک داریم یه فکری کنید
    • حسین IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
      0 0
      خداوکیلی برنامه بام درست کنن میخوام وام بگیرم تمام چکهام برگشت خوردن پول شیر خشک بچم ندارم چقدر بی فکرین
    • IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
      0 0
      سلام یارانه ای ما چرا واریز نشده هرماه ۲۵ واریز میشد
    • بهزاد IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
      3 0
      والله بخدا ما نمیخوایم طلا بخریم درستش کنید عاجز شدیم