۱ تیر ۱۴۰۵، ۱۰:۳۴

ثبت بیش از ۴۲ میلیون آمد و شد در جاده‌های مواصلاتی هرمزگان

ثبت بیش از ۴۲ میلیون آمد و شد در جاده‌های مواصلاتی هرمزگان

بندرعباس- رئیس مرکز مدیریت راه‌های هرمزگان گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۴۲ میلیون و ۹۴۷ هزار آمد و شد در جاده‌های هرمزگان ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد خزایی اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۴۲ میلیون و ۹۴۷ هزار آمد و شد در جاده‌های هرمزگان ثبت شده است. از این شمار بیش از ۳۴ میلیون آمد و شد مربوط به خودروهای سبک و بقیه به وسایل نقلیه سنگین اختصاص داشت.

محمد خزایی افزود: این آمارها با ۹۳ دستگاه آمد و شد شمار هوشمند و برخط مستقر در جاده‌های استان برداشت و پردازش شده است.

وی گفت: پایش مستمر این دستگاه‌ها نقش مؤثری در تحلیل الگوی ترافیکی و برنامه‌ریزی‌های کلان جاده‌ای ایفا می‌کند.

کد مطلب 6867569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha