۱۷ شهریور ۱۳۸۷، ۱۴:۴۴

استاندار مرکزی:

شرکت صنایع اراک به بخش دولتی بازگردانده می شود

اراک - خبرگزاری مهر: علی اکبر شعبانی فرد در پی اعتراض جمعی از کارکنان و کارگران شرکت صنایع اراک بر عدم صلاحیت مدیریت شرکت صنایع اراک تاکید کرد و گفت: این شرکت به بخش دولتی بازگردانده می شود.

به گزارش خبرنگار مهر در اراک، علی اکبر شعبانی فرد ظهر امروز در جمع گروهی از مدیران استان و کارگران معترض این شرکت مقابل استانداری استان با اشاره به اینکه اداره این واحد نیازمند مدیریت با صلاحیت است، خاطر نشان کرد: مدیر عامل شرکت صنایع اراک به دلیل عمل نکردن به تعهدات خود توبیخ می شود.

وی هدف از اجرای اصل 44 قانون اساسی را واگذاری امور به بخش خصوصی خواند و گفت: با این کار باید بخش اقتصادی و واحد مورد نظر باید رونق پیدا کنند نه اینکه به قشر زحمتکش جامعه به دلیل ضعف مدیریتها فشار وارد شود.

شعبانی فرد با تاکید بر اینکه کارگران از اقشار زحمتکش جامعه هستند، تصریح کرد: بی توجهی بخش خصوصی به تعهدات خود، بیکاری کارگران را به همراه دارد که باید با آن برخورد شود و ما اجازه ضایع شدن کوچکترین حقی از کارگان شرکت صنایع اراک را نمی دهیم.

وی استان مرکزی را استانی صنعتی خواند و بر اداره درست امور در این واحدها و واحدهای خصوصی شده تاکید کرد.

امروز گروهی از کارگران و کارکنان شرکت صنایع اراک که سال گذشته به بخش خصوصی واگذار شد به آنچه عدم پرداخت حقوق و عمل نکردن شرکت به تعهدات خود دانستند مقابل استانداری استان در اراک اعتراض کردند.

به گزارش مهر، در سفر رئیس جمهور به استان مرکزی و در دیدار دکتر احمدی نژاد با مردم اراک، گروهی از کارگران شرکت صنایع اراک اعتراض خود را با پلاکارد نشان دادند و در پی اعتراض چند نفر از کارگران، رئیس جمهور قول توجه به مشکل آنان را داد.

کد خبر 745560

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha