۵ دی ۱۳۸۷، ۱۴:۲۸

علیپور یزدی مدیر عامل بیمه آسیا شد

وزیر امور اقتصادی و دارایی در حکمی سید محمد علی علیپور یزدی را به عنوان رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت بیمه سهامی آسیا منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی وزارت امور اقتصادی و دارایی، در این حکم آمده است:" امید است با اتکال به خداوند متعال در حرکت خالصانه و پر تلاش دولت جمهوری اسلامی ایران برای تحقق برنامه‌های چهارگانه عدالت گستری، مهرورزی، خدمت به بندگان خدا و پیشرفت تعالی همه جانبه مادی و معنوی کشور، حضوری فعال و فراگیر داشته باشید. همکاری، همدلی و همراهی در این ماموریت دسته جمعی پیش شرط موفقیت است عزت، توفیق و سربلندی جنابعالی را در انجام ماموریت های محوله از خداوند منان مسئلت می‌نمایم."

علیپور یزدی دارای مدرک تحصیلی فوق لیسا نس مهندسی صنایع (گرایش برنامه ریزی و سیستم) و لیسانس بیمه های بازرگانی می باشد. همچنین وی عهده‌دار تصدی پستهایی از جمله قائم مقام معاون وزیر بازرگانی، رئیس هیئت مدیره شرکت تهیه و توزیع قطعات ایران خودرو( ایساکو)، عضو هیئت مدیره شرکت فرش ایران، رئیس هیئت عالی نظارت سازمان اموال تملیکی، عضو هیئت مدیره بیمه آسیا و سرپرست بیمه آسیا از سوابق اجرایی وی بوده است.

کد خبر 806180

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha