۱۳ بهمن ۱۳۸۷، ۱۲:۱۷

"در حصار آرزو" این هفته آماده پخش می‌شود

"در حصار آرزو" این هفته آماده پخش می‌شود

با پایان یافتن مراحل فنی فیلم تلویزیونی "در حصار آرزو" به کارگردانی فریدون فرهودی، فیلم به مرکز سیمافیلم تحویل داده می‌شود تا در نوبت پخش قرار بگیرد.

فرهودی درباره این فیلم به خبرنگار مهر گفت: تدوین را پدرام خوشبخت انجام می‌دهد و موسیقی را آلبرت آراکلیان می‌سازد. مراحل فنی "در حصار آرزو" این هفته به پایان می‌رسد و فیلم را تحویل می‌دهیم تا شبکه و زمان پخش آن مشخص شود.

وی درباره فعالیت‌های تازه‌اش گفت: فیلمنامه و طرح‌های مختلفی دارم که اگر شرایط تولید فراهم شود آنها را کلید می‌زنم. قرار بود یک فیلم تلویزیونی بسازم اما به دلیل پایان سال و تراکم برنامه‌های شبکه‌ها برای نوروز، ساخت این فیلم به سال آینده موکول شد.

"در حصار آرزو" به تهیه‌کنندگی علی کربلایی بر مبنای فیلمنامه پریسا مجتبوی و فرهودی به سفارش مرکز سیمافیلم ساخته شده و بهناز جعفری، خاطره حاتمی، امیرمحمد زند، رحیم نوروزی و روناک یونسی در آن بازی کرده‌اند.

داستان فیلم درباره فریبا است که با مسافرکشی روزگار می‌گذراند. او با سیمین و مهرداد آشنا می‌شود که در آرزوی داشتن فرزند هستند. فریبا برای قبول یک نوزاد به فرزندی به آنها کمک می‌کند. آزادی سیامک نامزد سابق سیمین از زندان باعث می‌شود...

فرهودی فیلم‌های تلویزیونی "حفره" و "چند متر آنطرفتر" را کارگردانی کرده است. عوامل پروژه عبارتند از محمدحسین جبلی مجری طرح، رضا بشیری مدیر تولید، فرهاد مافی تصویربردار، محمدرضا قومی طراح گریم و داریوش صادقپور صدابردار.

کد خبر 826695

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha