۲۱ اسفند ۱۳۸۷، ۱۸:۵۸

هشت میلیون نخ سیگار در خلیج فارس کشف شد

هشت میلیون نخ سیگار در خلیج فارس کشف شد

بوشهر - خبرگزاری مهر: فرمانده مرزبانی و دریابانی استان بوشهر گفت: از یک شناور تجاری در خلیج فارس حوالی شهرستان دیلم هشت میلیون و 690 هزار نخ سیگار کشف شد.

به گزارش خبرنگار مهر در بوشهر، سرهنگ پاسدار علی بردخونی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران افزود: شناور گشتی پلیس دریایی این فرماندهی پس از مشکوک شدن به یک شناور اقدام به بازرسی آن و کشف این میزان سیگار کرد.

وی اظهار داشت: این شناور از کویت به سمت دیلم در حرکت بود و محموله سیگار آن بدون مجوزهای لازم حمل می شد.

فرمانده مرزبانی و دریابانی استان بوشهر از کشف یکهزار و 458 دستگاه چرخ خیاطی قاچاق در دیلم خبر داد و گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان دیلم از یک دستگاه ترلیر این تعداد دستگاه چرخ خیاطی به مارک مارشال کشف و ضبط کردند.

بردخونی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان دیلم در پی کسب اخبار و اطلاعات مبنی بر حمل کالای قاچاق توسط یک دستگاه خودرو تلریر پس از یک عملیات تعقیب و گریز و با همکاری ماموران انتظامی شهرستان گناوه سرانجام خودروی ذکر شده را متوقف کردند.

وی همچنین از کشف یکهزار و 592  دستگاه گوشی تلفن همراه قاچاق به وسیله پایگاه دریابانی کنگان خبر داد و اظهار داشت: این تعداد گوشی از شناوری که از دبی به مقصد پارس جنوبی در حرکت بود کشف شده است.

کد خبر 848156

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha