۲۳ فروردین ۱۳۸۸، ۹:۲۳

تازه‌ترین رمان هاروکی موراکامی در نمایشگاه کتاب تهران

تازه‌ترین رمان هاروکی موراکامی در نمایشگاه کتاب تهران

سه کتاب جدید از هاروکی موراکامی، یاسمینا خضرا و پل استر با ترجمه مهدی غبرایی در نمایشگاه کتاب تهران توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب "پرستوهای کابل" نوشته یاسمینا خضراء - نویسنده‌ الجزایری‌الاصل - به تازگی مجوز نشر را دریافت کرده و در آینده نزدیک توسط انتشارات آمیتیس منتشر می‌شود. این کتاب 200 صفحه‌ای اثری درباره‌ کابل در زمان طالبان است.

عنوان کتاب دیگر "پس از تاریکی" نوشته هاروکی موراکامی نویسنده ژاپنی است که این رمان هم اخیراً مجوز انتشار را دریافت کرده و کتابسرای نیک آن را چاپ و توزیع می‌کند.

یکی از کتاب‌های دیگر با ترجمه مهدی غبرایی که قرار است در نمایشگاه کتاب امسال عرضه شود، رمانی است از پل استر نویسنده آمریکایی با عنوان "سفر در اتاق نسخه‌برداری" که هفته گذشته مجوز انتشار گرفت. این کتاب را نیز انتشارات ثالث روانه بازار کتاب خواهد کرد.

این رمان از پل استر پیشتر هم با دو ترجمه متفاوت یکی با عنوان "سفر در اتاق کتابت" و دیگری "سفر در اتاق تحریر" توسط دو ناشر یکی چشمه و دیگری افق منتشر شده بود.

غبرایی همچنین سه کتاب دیگر ترجمه کرده که در آینده منتشر می‌شوند؛ "این ناقوس مرگ کیست؟" عنوان یکی از این کتاب‌هاست که کتابی است از نویسنده شهیر آمریکایی ارنست همینگوی. قرار است این کتاب را انتشارات افق چاپ کند. این کتاب پیشتر با دو عنوان دیگر هم در ایران منتشر شده بود.

کتاب دیگر اثری 350 صفحه‌ای از ایشی گورو نویسنده ژاپنی و کتاب سوم نیز "تربیت اروپایی" نوشته رومن گاری است که قرار است بعد از 25 سال توسط انتشارات نیلوفر تجدید چاپ شود.

کد خبر 857955

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha