۲۴ خرداد ۱۳۸۸، ۱۷:۱۸

استاندار اردبیل خواستار توسعه شیلات در اردبیل شد

استاندار اردبیل خواستار توسعه شیلات در اردبیل شد

اردبیل - خبرگزاری مهر: استاندار اردبیل خواستار افزایش سرمایه گذاری و توسعه شیلات و پرورش آبزیان در سطح این استان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، منصور حقیقت پور بعد از ظهر یکشنبه در مراسم گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی در محل این سازمان اظهار داشت: جذب بخش خصوصی و حمایت از سرمایه گذاری این بخش در حوزه شیلات ضروری است.

وی زمینه برای توسعه شیلات و پرورش آبزیان در استان را مساعد دانست و اضافه کرد: این بخش نیز باید دوشادوش سایر زیر مجموعه های بخش کشاورزی از توسعه متوازن برخوردار باشد.

استاندار اردبیل همچنین با اشاره به رشد مطلوب زیرساختهای بخش کشاورزی استان طی سالهای اخیر بر لزوم تسریع در روند مراحل اجرایی پروژه های مهمی نظیر سد خداآفرین، سد کوثر، پایاب سد سبلان مشگین شهر و سد اردبیل تاکید کرد.

وی احداث و بهره برداری از 20 سد معیشتی در سراسر استان را تا پایان سال جاری یادآور شد و ابراز داشت: با اجرا و تکمیل این سدها، پیش بینی می شود توفیقات مستمری در حوزه کشاورزی استان حاصل شود.

حقیقت پور در ادامه با اشاره به حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات افزود: حضور گسترده، پرشور و غرور آفرین مردم در انتخابات 22 خرداد مؤید علاقه مردم برای رقم زدن آینده ای روشن برای کشور است.

وی با اشاره به حضور حداکثری مردم استان اردبیل در این انتخابات خاطرنشان کرد: مردم این استان نیز با حضور در پای صندوقهای رأی، افتخار دیگری به افتخارات این خطه از میهن اسلامی افزودند.

در پایان این مراسم استاندار اردبیل با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از پنج نفر از تولید کنندگان برتر بخش کشاورزی استان قدردانی کرد.

کد خبر 896727

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha