۲۱ مرداد ۱۳۸۸، ۱۲:۵۸

تکرار یک حادثه/

نشت گاز "کلر" هشت شناگر آملی را مسموم کرد

نشت گاز "کلر" هشت شناگر آملی را مسموم کرد

ساری - خبرگزاری مهر: بر اثر نشت گاز کلر در یکی از استخرهای شهر آمل، هشت نفر از شناگران زن مسموم و به بخش اورژانس بیمارستان امام رضا این شهر منتقل شدند.

رئیس بیمارستان امام رضا آمل صبح چهارشنبه با تایید این خبر به خبرنگار مهر در آمل گفت: این بانوان شناگر صبح امروز به بخش اورژانش این بیمارستان منتقل و به صورت سرپایی درمان شدند.

دکتر مهرداد جوادیان افزود: انتقال به موقع به اورژانس باعث شده تا مشکل این شناگران زیاد حاد نباشد.

وی با بیان اینکه البته این مسمومیت قطعی است و عوارضی نخواهد داشت، تصریح کرد: سرفه های مقطعی به سراغ این شناگران خواهد آمد و تا چند روز وجود خواهد داشت.

مدیرعامل استخر شنا نشاط آمل هم با تایید این خبر گفت: به علت سوراخ شدن جزیی یکی از کپسولهای کلرزنی که در بیرون از استخر نصب شده بود به داخل فضای استخر نفوذ و باعث مسمومیت شناگران شد.

قاسم نائیجی افزود: بلافاصله پس از این اتفاق با اطلاع به یکی از مربیان این استخر سایر شنارگران به بیرون منتقل شدند.

وی با اشاره به اینکه کپسولهای کلرزنی برای تصفیه و ضدعفونی کردن داخل استخر به صورت خودکار و یا تنظیم کم و زیاد فشار کلر به داخل استخر از سوی کارکنان مجموعه تنظیم می شود، تصریح کرد: در زمان نصب کپسول ها پس از شارژ مجدد یکی از پنج کپسول کلرزنی سوراخی کوچکی داشته که خطر چندانی نداشت.

نائیجی همچنین پس از این حادثه مسئولان شرکتهای شارژ کپسولهای کلرزنی را به عملکرد ضعیف و ساده کاری و عدم تعهد و ضمانت کامل در قبال این دستگاهها متهم کرد.

کد خبر 928344

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha