۶ شهریور ۱۳۸۸، ۱۴:۴۰

نماینده ولی فقیه در خراسان درگذشت سید عبدالعزیز حکیم را تسلیت گفت

نماینده ولی فقیه در خراسان درگذشت سید عبدالعزیز حکیم را تسلیت گفت

مشهد - خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در خراسان به‌ مناسبت درگذشت رئیس مجلس اعلای عراق پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر در مشهد به نقل از آستان قدس رضوی، در پیام آیت‌الله عباس واعظ طبسی به‌ مناسبت درگذشت حجت‌الاسلام عبدالعزیز حکیم آمده است: ارتحال تاسف‌بار و تالم‌انگیز روحانی مجاهد و فداکار حجت‌الاسلام و المسلمین جناب آقای سید عبدالعزیز حکیم (رضوان الله تعالی علیه) رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق، موجب تاثر عمیق اینجانب شد.

این عالم مجاهد و نستوه که از بازماندگان و سرمایه‌های فکری و معنوی مرجعیت بزرگ عالم تشیع، آیت‌الله العظمی سید محسن حکیم (اعلی الله مقامه) بود، در سالیان متمادی مبارزه با حکومت ستمگر بعث، در راه عزت، استقلال و اعتلای اسلام عزیز و ملت عراق رنج‌های فراوانی متحمل شد و با نهایت اعتماد، اطمینان و تسلیم در برابر اراده خداوند متعال برای نیل به آرمان‌های بلند اسلامی، شهادت برادران خویش را نیز تحمل کرد.

اینجانب این ضایعه اسف بار را به محضر مبارک ولی عصر (عجل‌الله تعالی فرجه الشریف)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، روحانیت شیعه و حوزه‌های علمیه به‌ویژه حوزه علمیه مقدسه نجف اشرف، ملت شریف داغدار و دولت و مجلس اعلای اسلامی عراق و بیت ارجمند آن فقید سعید، بالاخص حجت‎الاسلام سید عمار حکیم تسلیت عرض می‌کنیم.

در جوار مضجع شریف حضرت علی بن موسی الرضا (علیه افضل التحیه و‌الثناء) برای آن فقید سعید مغفرت و رحمت واسعه الهی و علو درجات از پیشگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

کد خبر 937343

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha