۴ مهر ۱۳۸۸، ۱۲:۵۶

در راستای اصلاح الگوی مصرف/

همایش آموزش مسئولین تاسیسات ساختمانهای شهرداری برگزار می شود

همایش آموزش مسئولین تاسیسات ساختمانهای شهرداری برگزار می شود

طرح آموزش 150 نفر از مسئولین ساختمانهای شهرداری تهران به منظور استفاده صحیح از سیستم کنترل هوشمند موتورخانه و مزایای آن در راستای اصلاح الگوی مصرف انرژی در مهر ماه برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران، این ستاد در راستای مدیریت مصرف انرژی در ساختمانهای شهرداری تهران در تاریخ 6 مهر ماه در یک دوره 3 ساعته، 150 نفر از پرسنل شهرداری تهران را مورد آموزشهای لازم قرار می دهد.

مهندس فرناز قبادی مدیر گروه آلودگی هوا و بهینه سازی مصرف انرژی ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران در ادامه این مطلب افزود: یکی از راهکارهای موثر صرفه جویی انرژی در ساختمانهای شهرداری تهران، استفاده صحیح از سیستم هوشمند موتورخانه است که طبق بررسی‌های انجام شده نصب سیستم فوق در ساختمانهای اصلی شهرداری تهران، کاهش 30 درصدی مصرف انرژی را در برداشته است.

همچنین وی در ادامه افزود: طبق برنامه زمانبندی شده حدود 100 ساختمان تحت نظارت اداره کل پشتیبانی و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و مناطق 8،10،22 در سال گذشته مجهز به سیستم هوشمند موتورخانه نیز شده‌اند.

مدیر گروه آلودگی هوا و بهینه سازی مصرف انرژی ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران در ادامه اذعان کرد: با توجه به شروع فاز 2 نصب سیستم هوشمند موتورخانه در ساختمانهای شهرداری و همچنین استفاده بهینه از سیستم فوق و به منظور گسترش ساختمانهای تحت پوشش این سیستم مسئولین پشتیانی ساختمانهایی که در فاز 2 به این طرح افزوده خواهد شد جهت استفاده صحیح از سیستم کنترل هوشمند موتورخانه و مزایای آن در راستای اصلاح الگوی مصرف انرژی مورد آموزش قرار می‌گیرند.

قبادی در ادامه افزود: این دوره آموزشی نیز زمینه بازآموزی رعایت الزامات فنی در سیستم هوشمند موتورخانه را که منجر به کاهش مصرف انرژی در ساختمانهای شهرداری تهران در سال گذشته شده است را برای مسئولین پشتیبانی ساختمانهای فوق فراهم می‌کند.
کد خبر 952903

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha