۱۰ خرداد ۱۳۹۶، ۲۰:۳۴

مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه:

استادیوم ۱۵ خرداد کرمانشاه درحال نابودی است/۸۰۰ میلیون بدهی داریم

استادیوم ۱۵ خرداد کرمانشاه درحال نابودی است/۸۰۰ میلیون بدهی داریم

کرمانشاه- مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: استادیوم ۱۵ خرداد کرمانشاه در حال نابودی است و باید به آن رسیدگی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید ارسلان حسینی عصر امروز چهارشنبه در نشست مشترک مسئولین هیئت های ورزشی و نواب رئیس هیئتهای استان کرمانشاه که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: موفقیت فقط  بحث مدال نیست، ظرفیتهای ورزشی استان کرمانشاه بالاست اما برنامه ای برای این پتانسیل ها نداریم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه خطاب به مسئولان هیئات ورزشی استان گفت: ما یک خانواده هستیم اگر فاصله ای میان ما است باید شناسایی و رفع شود اگر غیر از این نگاهی داشته باشیم مسیر را اشتباه رفتیم.

حسینی بیان کرد: با کمال تأسف اماکن ورزشی کرمانشاه وضعیت خوبی ندارد سالن های جدیدی ساخته شده اما سالن‌های قدیمی همه خراب شده، خیلی از مسئولان هیئت ها، هیئت را رها کردند بعضا بهترین سالن را در اختیار دارند اما به عنوان مثال در ساعاتی از عصر یک نفر ورزشکار نمی‌بینیم.

وی گفت: سالن‌های اختصاصی هم رها شدند نگاهی به سرویس بهداشتی این اماکن بیندازید، ما قهرمانان زیادی داریم در حد کیانوش رستمی و چند برابر اما  رهایشان کردیم و برنامه ای برای آنان نداشتیم. چند وقت پیش یکی از قهرمانان ملی را اعدام کردند چه کسی مقصر است؟ 

حسینی گفت: سالها پیش هفت و نیم میلیارد تومان در حساب ورزش داشتم اما اکنون پانصد میلیون هم نداریم، همه چیز را گردن منابع مالی نیندازید منابع مالی همه چیز نیست وقت کار است، برخی تنشها اصلا زیبنده استان نیست.

وی بیان کرد: در سطح کشور عملکرد خوب مدیران کل براساس جذب هرچه بیشتر درآمد است، استان من پایین ترین درآمد را داشت و استان ۳۱ هستیم اما افتخار میکنم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با اشاره به سیاستهای ماده ۸۸ در بحث واگذاری اماکن ورزشی بیان کرد: در این بخش چهار هدف داریم: قانون را رعایت کنیم، اماکن خوب نگهداری شود، به ورزش آسیب نزنیم و درآمد منطقی را محفوظ نگه داریم.

وی گفت: ما استفاده از اماکن ورزشی را در مناطق محروم رایگان کردیم، نود مورد از اماکن را در اختیار بخشداری ها و دهیاری ها قرار دادیم. تاکید شده که اماکن تخصصی در اختیار هیئت باشد، هیئتها باید اماکن را مانند جان و منزل خود نگهداری کنند.

حسینی افزود: هیئت های ورزشی نگران ماده ۸۸ نباشند ما بشدت حمایت می کنیم. ما نتوانستیم اسپانسر ها را حمایت کنیم هر کسی آمد توبه کرد.

وی حریم خانواده ورزش را امن و مقدس دانست و بیان کرد: ما ۸۰۰ میلیون تومان بدهی حامل های انرژی در استان داریم که پانصد میلیون تومان آن مربوط به کرمانشاه است، حتی چک یکی از هیئت های ورزشی به اجرا گذاشته شده و از این بابت ناراحتم.

حسینی از تدوین طرح شورای عالی ورزش استان کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: قصد داریم مجمع خیرین ورزش یار را در استان راه اندازی کنیم، همچنین کمیته مربیان و قهرمانان نیز راه اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه همه توفیقات در ورزش به داشتن لیگ نیست، گفت: خانم ها در بحث جذب ورزشکاران کوتاهی کردند سالن کوثر باید به اندازه‌ای پر شود که جا نباشد.

حسینی با اشاره به اینکه هیئات ورزشی باید از حواشی بپرهیزند، گفت: بزودی جلسه ستاد المپیک ۲۰۲۰ را تشکیل می‌دهیم و ورزشکارانی که مدال آور باشند را حمایت کنیم.

وی گفت: اگر به استادیوم ۱۵ خرداد کرمانشاه رسیدگی نشود نابود می‌شود و از بین میرود، برای تدبیری اتخاذ شود تا تمام هیئات ورزشی شهرستان، اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه و هیئاتی که اتاق خوبی ندارند به این استادیوم منتقل شوند و حیف است که در این مجموعه زیبا رفت و آمد نباشد.

حسینی افزود: مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد الان مرده است و هزینه بسیار سنگینی برای آن شده و بیت المال است اما  در حال نابودی است.

کد خبر 3993917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha