۳ بهمن ۱۴۰۰، ۹:۱۲

عضو هیئت رئیسه‌ مجلس‌ خبرگان‌ رهبری:

بزرگترین خیانت ناامید کردن مردم است

بزرگترین خیانت ناامید کردن مردم است

ساوه - عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تلاش برخی برای کوچک شمردن و نادیده گرفتن دستاوردهای انقلاب، گفت: بزرگترین خیانت ناامید کردن مردم است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید احمد خاتمی شامگاه شنبه در آئین هفتمین شب خاکسپاری شهید گمنام در زینبیه شهر آوه گفت: حضرت زهرا (س) شخصیت والا در جهان هستی و کانون فضائل در عرصه ولایت مداری، عفاف، غیرت دینی است. منش و زندگی حضرت فاطمه (س) باید سرلوحه قرار بگیرد به دور از حزب گرایی در مسیر ولایت حرکت کنیم.

وی افزود: از مؤلفه‌های دینی امر به معروف و نهی از منکر و رابطه مکتبی و دفاع از نظام اسلامی است. ایران در دوره طاغوت ذلیل و برده شرق و غرب بود و بهمن ۵۷ روز در هم شکستن طاغوت و یوم الله است.

عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان با اشاره به اینکه این نظام حاصل جانفشانی بیش از ۲۰۰ هزار شهید است و راه شهادت همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: شهدای مدافع حرم مدافع نظام اسلامی هستند، اگر شهدا مدافع حرم نبودند باید در خیایان های کشورمان با داعش می‌جنگیدیم. بنابراین نظام اسلامی امانت است و غیرت دینی، دفاع از ولایت فقیه و دفاع از مبانی انقلابی است.

آیت الله خاتمی بیان کرد: استبکار ستیزی و تسلیم حرف زور نشدن از مبانی انقلابی است. ما با مذاکره مشکلی نداریم اما زیر بار زور نمی‌رویم همان طور که درگذشته تسلیم حرف زور نشدیم و نخواهیم شد؛ چون این ملت، ملت عاشورایی است آمریکا زور می‌گوید ما زیر با زور نخواهیم رفت.

وی ادامه داد: برخی در فضای مجازی دستاوردهای انقلاب را کوچک شمرده یا نادیده می‌گیرند اما موفقیت‌های دکوری دشمن را به عنوان بهشت موعود به مردم نشان می‌دهند و این خیانت و گناه بزرگ و نابخشودنی است؛ بزرگترین خیانت ناامید کردن مردم است.

عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان افزود: حرکت کشور رو به جلو است مشکلات و گرفتاری هم داریم و همه می‌دانیم سرمنشا همه این مشکلات آمریکا است. آمریکا سیاست خود را در همه دنیا تعطیل کرده تمرکزشان روی تخریب ایران است اما شاخ آمریکا شکسته شده و شکسته‌تر خواهد شد.

آیت الله خاتمی تصریح کرد: تلاش برای وحدت از جلوه‌های دفاع از نظام اسلامی است همه جا سخن از وحدت داریم جلوه برجسته حضرت زهرا (س) غیرت دینی بود و پیام این مجلس بیعت با حضرت صدیقه طاهره (س) در همه عرصه‌ها از جمله عرصه غیرت دینی است.

وی در پایان تأکید کرد: آوه زادگان جناب حسین روح نوبختی نماینده خاص امام زمان (عج) است و باید شاهد جوشش جامعه روحانیون در این شهر باشیم.

کد خبر 5406567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha