۲۴ خرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۴۷

«آسمان من» مهر روی آنتن می‌‌رود/ سریالی درباره مسایل امنیتی

«آسمان من» مهر روی آنتن می‌‌رود/ سریالی درباره مسایل امنیتی

کارگردان «آسمان من» با اشاره به مراحل تدوین و صداگذاری این سریال از ویژگی‌های این کار که به مسایل امنیت پرواز می‌پردازد، صحبت کرد.

محمدرضا آهنج در گفتگو با خبرنگار مهر درباره مراحل پس از تولید سریال «آسمان من» گفت: بعد از 18 ماه کار، تصویربرداری سریال ششم خرداد ماه مصادف با بعثت پیامبر اکرم (ص) تمام شد و مراحل فنی آن در حال انجام است.

وی ادامه داد: هم‌اکنون روح الله انصاری در حال تدوین کار است. فردین خلعتبری آهنگسازی و حسین ابوالصدق صداگذاری آن را بر عهده دارد و بعد از اتمام مراحل فنی این سریال در 30 قسمت 60 دقیقه‌ای مهر ماه به پخش خواهد رسید.

وی درباره سکوت خبری که در هنگام ساخت این سریال وجود داشت، گفت: هنگام مراحل تولید «آسمان من» دردسرهای زیادی داشتیم. از طرف دیگر تشخیص تیم تهیه و تولید سریال هم این بود که ساخت سریال در سکوت بهتر است و البته خود من آدم اهل حاشیه و سروصدایی نیستم.

آهنج با اشاره به موضوع این سریال عنوان کرد: همچنین موضوع سریال «آسمان من» در مسایل ساختاری و امنیتی پیچیدگی‌هایی داشت که باید با طیب خاطر جلو می‌رفت و به تولید می‌رسید. این کار تمایزهایی دارد که در خود فضای شکل گرفته سریال مطرح می‌شود و آن همان فضای هواپیماست که در آنجا قصه‌های عجیب و غریبی شکل می‌گیرد که باعث می‌شود این داستان هم جذاب و هم تاثیرگذار باشد.

کارگردان «راستش را بگو» در پایان خاطرنشان کرد: تقریبا می‌توان گفت در چنین فضایی خیلی کم کار شده است و تنها یکی یا دو اثر با این حال و هوا داشته‌ایم. به شکل سریالی که اصلا نبوده است بنابراین این کار به نوبه خود بدیع و نو است و می‌تواند قابل تامل و دیدن باشد.

 سریال «آسمان من» که موضوع اصلی آن درباره امنیت پرواز است، سریال پربازیگری است که بازیگرانی مانند دانیال حکیمی، حسن پورشیرازی، آتیلا پسیانی، امین حیایی، حامد بهداد، پژمان بازغی و سروش صحت نقش‌های اصلی را بازی می‌کنند.

 

کد خبر 2310819

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha