تصویربرداری مجموعه تلویزیونی "ترانه مادری" به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده از دو روز پیش آغاز شده تا به صورت روتین در فصل تابستان از شبکه سه پخش شود.

ایرج محمدی تهیه‌کننده این مجموعه تلویزیونی در این باره به خبرنگار مهر گفت: مجموعه "ترانه مادری" در 50 قسمت 35 دقیقه‌ای از 20 اردیبهشت کلید خورده و تصویربرداری تا چهار ماه طول می‌کشد. مسعود بهبهانی‌نیا سرپرست نویسندگان و علی‌اکبر بابالو، زهرا پارسافر و محمدرضا خالقی‌زاده نویسندگان این پروژه هستند.

وی در ادامه افزود: مجموعه تلویزیونی "ترانه مادری" به صورت روتین در فصل تابستان از شبکه سه پخش می‌شود و احتمال دارد در بخشی از کار ضبط و پخش همزمان باشد. در این مجموعه هما روستا، دانیال حکیمی، فاطمه گودرزی، حمیرا ریاضی، امیر دژاکام و ... نقش‌آفرینی می‌کنند.

این تهیه‌کننده درباره داستان این مجموعه خاطرنشان ساخت: "ترانه مادری" روایتگر خواهر و برادری به نام‌های فرخ و فرخنده است که مشکلات بسیاری در روابط‌ شان دارد. این موضوع باعث دوری آنها از هم و مهاجرت فرخنده می‌شود. تا اینکه بعد از قبولی پویا پسر فرخنده در یکی از دانشگاههای تهران او به ناچار به تهران برمی‌گردد...

عوامل این پروژه عبارتند از محمد حاتمی بازیگردان، محمدی و مهران مهام تهیه‌کنندگان، محمد افسری مدیر تصویربرداری، مهدی آزادی صدابردار، مهری شیرازی طراح گریم، حسین عالی‌نژاد طراح صحنه و لباس، مجتبی خادم‌زاده برنامه‌ریز و شاپور دلدار مدیر تولید.