۲۲ فروردین ۱۳۸۹، ۱۶:۱۵

مراکز سوانح سوختگی و شیمی درمانی در بندرعباس افتتاح شد

بندرعباس - خبرگزاری مهر: گلنگ احداث اولین مرکز تخصصی سوانح و سوختگی استان و مرکز رادیوتراپی و شیمی درمانی بندرعباس جهت درمان بیماران سرطانی بدخیم در بیمارستان شهید محمدی بر زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار مهر در بندرعباس پیش از ظهر یکشنبه حسین هاشمی تختی در مراسم افتتاح مرکز سوانح و سوختی دانشگاه علوم پزشکی ضمن تبریک هفته سلامت به تمامی خدمتگزاران عرصه سلامت استان اظهار داشت: در آغازین روزهای سال جدید که به نام سال همت مضاعف، کار مضاعف نامگذاری شده شاهد پیشرفت و رشد شاخص‌های سلامت و درمان استان که از جمله کارهای اساسی و واجب است هستیم و این روند نشان از این است که در سال‌های آینده شاهد رسیدن هرمزگان به نقاط مطلوب و استاندارد سلامت خواهیم بود.

وی با تشکر از تلاش های زیادی که در راستای سلامت و درمان استان صورت پذیرفته گفت: در راستای تامین بخش سلامت استان کارهای عظیمی صورت گرفته اما تا رسیدن به ایده‌آل‌ها وشاخص ها در بخش سلامت فاصله دارداما امید است با شرایط پیش آمده در استان و با کمک دانشگاه علوم پزشکی فاصله‌ها و کمبودها را در بخش سلامت به حداقل برسانیم.

استاندار هرمزگان اظهار داشت: مرکز رادیولوژی وشیمی درمانی بندرعباس با 800 مترمربع زیربنای ساختمان و اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال که 9 میلیارد ریال آن ازمحل اعتبارات استانی بابت ساخت و 11 میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت بهداشت و درمان بابت تجهیز و راه اندازی تامین شده احداث می گردد.
 
هاشمی تختی افزود: اولین مرکز تخصصی سوانح و سوختگی نیز با 4 هزار متر مربع، 20 تختخواب و در 3 طبقه با اعتبار استانی و ملی بالغ بر 35 میلیارد ریال در ضلع شرقی بیمارستان شهید محمدی بندرعباس راه اندازی شد.
کد خبر 1061585

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha