۲۳ فروردین ۱۳۸۹، ۱۲:۱۳

اجرای طرح "نیایش در طبیعت" در دانشگاه تربیت معلم

اجرای طرح "نیایش در طبیعت" در دانشگاه تربیت معلم

استان تهران - خبرگزاری مهر: همزمان با شروع سال جدید برنامه های فرهنگی گوناگون از جمله طرح نیایش در طبیعت در دانشگاه تربیت معلم اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار مهر در کرج، طرح دینی نیایش در طبیعت از سوی اداره اردوها و سفرهای فرهنگی و علمی اداره کل امور فرهنگی دانشگاه تربیت معلم برگزار می شود.

کارشناس اداره سفرهای فرهنگی و علمی دانشگاه تربیت معلم با اعلام این خبر گفت: طرح دینی نیایش در طبیعت با هدف ترویج فرهنگ نیایش در بین دانشجویان و ایجاد نشاط فرهنگی و دینی در بین آنها و تفکر و تدبر در پدیده های طبیعی از سوی اداره اردوها و سفرهای اداره کل امور فرهنگی دانشگاه تربیت معلم اجرا می شود.

حسن رنجبر ادامه داد: برنامه فوق طی هفت برنامه در مکانها و فضاهای طبیعی استان با برنامه هایی همچون قرائت ادعیه و مناجات، کوهنوردی، جنگل نوردی، سخنرانی و برگزاری مسابقات فرهنگی و دینی جمعه هر هفته طی ماه های فروردین، اردیبهشت و خرداد ماه سال جاری برگزار می شود.

برگزاری کلاسهای جامع قرآن کریم در دانشگاه

کلاسهای جامع قرآن کریم از سوی کانون قرآن و عترت اداره کل امور فرهنگی و فوق برنامه در دانشگاه تربیت معلم برگزار می شود.

فاطمه فراهانی دبیر کانون قرآن و عترت با بیان این خبر گفت: کلاسهای جامع قرآن کریم ویژه خواهران با هدف آشنایی دانشجویان با علوم قرآنی از جمله حفظ، تجوید و روانخوانی از اردیبهشت ماه سال جاری از سوی کانون قرآن و عترت در روزهای هفته در سالنهای 4، 5 و 6 مجتمع دانشگاهی پردیس کرج دانشگاه تربیت معلم برگزار می شود

برگزاری سلسله جلسات تخصصی کتابخوانی و نقد کتاب در دانشگاه تربیت معلم

سلسله جلسات تخصصی کتابخوانی و نقد کتاب، فروردین و اردیبهشت ماه سال جاری از سوی کانون دانشجویی کتاب و کتابخوانی اداره کل امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه تربیت معلم برگزار می شود.
 
خدیجه رضاخانلو کارشناس مسئول کانونهای فرهنگی و هنری دانشگاه تربیت معلم با اعلام این خبر گفت: سلسله جلسات تخصصی کتابخوانی و نقد کتاب با هدف آشنایی دانشجویان با فرهنگ کتاب و کتابخوانی و تشویق به مطالعه و همچنین افزایش دانش و بینش فرهنگی و دینی و اجتماعی دانشجویان، سه شنبه هر هفته از ساعت 12 تا 14 از سوی کانون دانشجویی کتاب و کتابخوانی اداره کل امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه تربیت معلم در دانشکده ادبیات این دانشگاه برگزار می شود.
کد خبر 1062185

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha