۳۰ خرداد ۱۳۸۹، ۱۱:۳۵

اختصاصی مهر /

نشست تخصصی مدیران کل ارشاد با موضوع جشنواره فرهنگی امام رضا (ع)

نشست تخصصی مدیران کل ارشاد با موضوع جشنواره فرهنگی امام رضا (ع)

نشست تخصصی و یکروزه معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مدیران کل ارشاد و مجریان برنامه‌های جشنواره بین‌المللی فرهنگی-هنری امام رضا (ع) دقایقی پیش در محل این معاونت در تهران آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، این جلسه به منظور ارائه گزارش مجریان استانی این جشنواره بین‌المللی و ایجاد زمینه‌های همکاری با معاونت فرهنگی در این زمینه برپا شده است.

بیش از 20 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز دیگر مسئولان اجرایی این جشنواره از ساعت 10 صبح امروز به دعوت محسن پرویز معاون فرهنگی وزارت ارشاد در ساختمان فجر حضور یافته‌اند تا درباره آخرین اقدامات انجام شده برای برپایی هشتمین دوره این جشنواره به بحث و تبادل نظر بپردازند.

مدیران کل ارشاد استان‌های خراسان رضوی، جنوبی و شمالی، قم، تهران، زنجان، کرمانشاه، مرکزی، همدان، ایلام، سیستان و بلوچستان، آذربایجان‌های شرقی و غربی، مازندران، فارس، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، سمنان و کرمان از جمله حاضران در این نشست تخصصی یکروزه‌اند.

در ابتدای این مراسم و پس از خوشامدگویی مصطفی امیدی مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی معاونت فرهنگی وزارت ارشاد، سیدجواد جعفری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی و دبیر هشتمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی- هنری امام رضا (ع) با ارائه گزارشی اقدامات صورت گرفته در اداره متبوعش را تشریح کرد.

وی همچنین در سخنانی با اشاره به تاکید رئیس جمهور در اختتامیه هفتمین دوره این جشنواره مبنی بر لزوم گسترش برنامه‌های آن و رساندن پیامش به سطوح مختلف اقشار جامعه، گفت: شورای سیاستگذاری جشنواره فرهنگی-هنری امام رضا (ع) با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر معاونان وزارتخانه تشکیل شده و دبیرخانه دائمی جشنواره نشست‌های مشترکی را برگزار کرده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی ابراز امیدواری کرد آثار تولید شده در این جشنواره قابلیت عرضه در جامعه را هم پیدا کند.

نشست تخصصی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مدیران کل ارشاد و مجریان برنامه‌های جشنواره بین‌المللی فرهنگی - هنری امام رضا (ع) هم اکنون و با سخنرانی دیگر مدیران کل ارشاد درباره تمهیدات اندیشیده شده برای برپایی این جشنواره در استان‌های متبوعشان، در حال برگزاری است و تا ساعت 13 ادامه خواهد یافت.

کد خبر 1103878

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha