۳۰ خرداد ۱۳۸۹، ۲۰:۲۹

هفت هزار نفر در استان کرمانشاه معتکف می شوند

هفت هزار نفر در استان کرمانشاه معتکف می شوند

کرمانشاه - خبرگزاری مهر: دبیر ستاد اعتکاف استان کرمانشاه گفت: پیش بینی می شود با توجه به استقبال گسترده مردم استان در سالهای اخیر و ثبت نام به عمل آمده طی دو روز گذشته، هفت هزار نفر در مراسم اعتکاف امسال شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر در کرمانشاه، حجت الاسلام جواد کرمی بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده جهت برگزاری مراسم اعتکاف امسال در کرمانشاه، اظهارداشت: کار ثبت نام از افراد علاقه مند به حضور در مراسم اعتکاف امسال از دیروز آغاز شده تا فردا ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به مساجد در نظر گرفته شده جهت برگزاری مراسم اعتکاف در شهر کرمانشاه گفت: مسجد جامع پذیرای معتکفین خواهر و مسجد النبی (ص) و مسجد آیت الله بروجردی نیز میزبان برادران خواهد بود.

کرمی با بیان اینکه مساجدی دیگر در صورت استقبال معتکفین در کرمانشاه تدارک دیده شده است، گفت: مسجد عماد الدوله نیز به عنوان مسجد ذخیره در نظر گرفته شده تا در صورتی که جمعیت برادران معتکف بیش از ظرفیت های فعلی باشد،مراسم اعتکاف خود را در آن به جا آورند.

کرمی در ادامه با بیان اینکه در مراسم اعتکاف امسال حدود 280 نفر کار خدمت رسانی به معتکفین را بر عهده خواهند داشت، گفت: 160نفر از این تعداد در بخش آقایان و 120نفر نیز در بخش خواهران مشغول به خدمت خواهند شد.

دبیر ستاد اعتکاف استان کرمانشاه در ادامه به معتکفین توصیه کرد در حد امکان از مراجعات غیرضروری به محل اعتکاف بپرهیزند، همچنین از خواهران معتکف خواست از همراه آوردن کودکان به خصوص خردسالان در مراسم اعتکاف خودداری کنند.

کد خبر 1104309

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha