۲۰ تیر ۱۳۸۹، ۱۷:۳۱

فساد در جامعه صهیونیستی/

"هولی لند" بار دیگر اولمرت را به دادگاه کشاند

"هولی لند" بار دیگر اولمرت را به دادگاه کشاند

پلیس رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه از احضار نخست وزیر سابق این رژیم برای سومین بار به دادگاه برای ادای توضیحات درباره پرونده فساد "هولی لند" خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری فرانسه،"ایهود اولمرت" امروز بار دیگر در دادگاهی در بیت المقدس حاضر شد تا درباره موارد اتهامی خود در خصوص پرونده هولی لند پاسخ بگوید.

رسوایی فساد بزرگ در رژیم صهیونیستی موسوم به پرونده هولی ‌لند پس از بازداشت رئیس سابق بزرگترین بانک این رژیم و برخی مقامات ارشد به دلیل پرداخت رشوه به مقامات برجسته شهرداری قدس اشغالی از جمله "ایهود اولمرت" نخست وزیر سابق و "اوری لوبلیانسکی" شهردار سابق قدس اشغالی برای اجرای پروژه هولی ‌لند ابعاد گسترده ‌تری یافت.

ایهود اولمرت نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی طی سالهای 2002 تا 2006 که در پستهای شهردار قدس اشغالی و وزیر تجارت و صنایع کابینه حضور داشته است، از مقام خود سوء استفاده کرده بود.
 
اغلب مقامهای سیاسی رژیم صهیونیستی درگیر پرونده های فساد هستند و یهود اولمرت به دلیل درگیر بودن در پرونده فساد مالی و افزایش فشارها بر وی مجبور به استعفا از سمت خود شد.
 
در همین رابطه نتایج یک تحقیق نشان می دهد که "بنیامین نتانیاهو" و "دیوید شیمرون" وکیل ویژه نقشی کلیدی در پرونده هولی لند دارند.
 
هنوز جزئیات این پرونده فساد مالی که به "رشوه خواری بیت المقدس" معروف است، منتشر نشده، اما روز 26 فروردین شهردار سابق قدس اشغالی به اتهام ارتباط با آن بازداشت شد و "ایهود اولمرت" نیز متهم به دست داشتن در آن شد.
کد خبر 1115256

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha