۲۵ تیر ۱۳۸۹، ۱۶:۱۷

امام جمعه آمل:

پلور متعلق به مازندران است/ هشدار به مسئولان استان تهران

ساری - خبرگزاری مهر: حجت الاسلام محمدعلی رحمانی نسبت به تحرکات برخی مسئولان استان تهران که قصد الحاق شهرستان پلور به استان تهران را دارند هشدار داد.

به گزارش خبرنگار مهر در آمل، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان آمل با اشاره به اینکه همگان به خوبی می دانند که تا محدوده آستانه مبارکه امامزاده هاشم (ع) در حوزه استحفاضی شهرستان آمل و استان مازندران است گفت: از مسئولان استان تهران و همه آنانی که گوشه چشمی به منطقه لاریجان شهرستان آمل دارند هشدار جدی می دهم که مراقب اقدامات غیرمنطقی خود باشند.

وی افزود: در چند وقت گذشته دیده شده که مسئولان تهرانی با برگزاری مسابقات ماهیگیری و صخره نوردی در منطقه پلور بخش لاریجان شهرستان آمل با عنوانهای پلور تهران و حتی پلور دماوند این فعالیتهای خود را در رسانه ها از جمله صدا وسیما علنی کردند.
 
امام جمعه آمل ادامه داد: مسئولان استان تهران با ساخت یک شهرک که هنوز نوع فعالیت آن مشخص نیست به پیشرویهای خود در منطقه پلور بخش لاریجان آمل ادامه دادند.
 
رحمانی تاکید کرد: مردم شهرستان آمل در قبال این کارشکنیها ساکت نمی نشینند و در صورت تکرار این اقدامات پاسخ خواهند داد.
 
وی همچنین از نماینده مردم شهرستان آمل در مجلس شورای اسلامی خواست این موضوع را به صورت وی‍ژه بررسی کند.
 
بخش کوهستانی لاریجان شهرستان آمل دارای دو شهر رینه و گزنک و حدود 80 روستا  است که در محور هراز در مسیر ارتباطی آمل به تهران واقع شده است.
کد خبر 1117602

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha