۲۳ آذر ۱۳۸۹، ۹:۴۰

"زوران اسمیلسکی" با ماشین سازی تبریز به توافق رسید

"زوران اسمیلسکی" با ماشین سازی تبریز به توافق رسید

تبریز - خبرگزاری مهر: مدیر عامل باشگاه ماشین سازی دبیری تبریز از توافق با زوران اسمیلسکی، سرمربی سابق پتروشیمی برای حضور در راس کادر فنی تیم فوتبال این باشگاه خبر داد.

افشین دبیری در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: ما پس از مذاکره با چند مربی برای نشستن روی نیمکت تیم ماشین سازی، سرانجام با زوران اسمیلسکی سرمربی مقدونیه ای به توافقات اولیه دست یافتیم.

وی ادامه داد: شرایط فعلی تیم ماشین سازی ایجاب می کرد که به دنبال یک گزینه اصلح بوده و بهترین انتخاب را داشته باشیم. این پروسه زمان بر بود چرا که با مطالعه و بررسی های دقیق همراه بوده و در نتیجه این مطالعات شرایط باشگاه برای همکاری احتمالی با زوران اسمیلسکی تا حدودی مطابقت داشت.

دبیری دلیل مذاکره و انتخاب احتمالی اسمیلسکی را کارنامه خوب و سابقه این مربی در فوتبال تبریز دانست و افزود: زوران اسمیلسکی مدتی در تیم پتروشیمی بوده واز این رو نسبت به فوتبال تبریز و لیگ یک ایران شناخت دارد واز طرفی هم ، وی در فصل اولی که سرمربی پتروشیمی بود کارنامه بسیار موفقی از خود بر جای گذاشت و با این تیم تا آستانه صعود به لیگ برتر پیش رفت.

وی با اشاره به اینکه توافقات اولیه با این مربی مقدونیه ای حاصل شده، اظهار داشت: صحبتهای اولیه دو طرف نتیجه مثبتی داشته و ما در ادامه مذاکرات خود، آخر هفته جاری در تبریز با زوران مذاکرات نهایی را انجام خواهیم داد تا در صورت توافق و رسیدن به جمع بندی مطلوب، وی را به عنوان سرمربی جدید ماشین سازی معرفی کنیم.

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی دبیری تبریز در پایان با اشاره به ادامه همکاری جاوید شکری در تیم ماشین سازی تصریح کرد: شکری یکی از مربیان آینده دار فوتبال تبریز است که از مکتب ماشین سازی بوده و میتواند با کار کردن در کنار مربیان باتجربه ، برای آینده فوتبال تبریز مفید واقع شود. ما همچنان وی را در کادر فنی تیم حفظ خواهیم کرد.

گفتنی است ایوب ذوالفقاری دو هفته پیش از سرمربی گری تیم ماشین سازی تبریز کناره گیری کرد تا تمرینات این تیم موقتا زیر نظر جاوید شکری انجام یابد.

کد خبر 1210367

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha