۲۸ اسفند ۱۳۸۹، ۱۱:۱۸

بختیاری زاده:

هدف نفت صعود به لیگ برتر طی سه سال آینده است

هدف نفت صعود به لیگ برتر طی سه سال آینده است

بندرعباس - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: هدف تیم نفت صعود به لیگ برتر طی دو یا سه سال آینده است.

به گزارش خبرنگار مهر در بندرعباس، سیاوش بختیاری زاده عصر جمعه پس از تساوی 1-1 تیمش مقابل شهرداری بندرعباس در هفته بیست و یکم لیگ یک در ورزشگاه تختی بندرعباس در جمع خبرنگاران، عنوان کرد: من سالها قبل به همراه تیم فوتبال فولاد خوزستان به بندرعباس آمدم که در آن زمان فوتبال بندرعباس خیلی ضعیف بود و تیم این شهر هشت گل از فولاد خورد.

وی ادامه داد: اما امروز فوتبال بندرعباس خیلی پیشرفت کرده و حق استان هرمزگان است که یک تیم در لیگ برتر داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در خصوص این دیدار گفت: امروز شهرداری تیم ما را به شدت تحت فشار قرار داد اما مدافعین ما هم به خوبی مهاجمان شهرداری را منترل کردند.

بختیاری زاده بیان داشت: من تیم شهرداری را به خوبی آنالیز کرده بودم و می دانستم که یکی از حربه های اصلی این تیم ارسال توپ از جناحین برای امیر خلیفه اصل است که به علت اجازه ندادن مدافعان ما به هافبکهای شهرداری برای ارسال توپ مربی شهرداری مجبور به تعویض خلیفه اصل شد.

وی در مورد آینده تیم نفت مسجد سلیمان گفت: تیم نفت یک طفل نوپای هفت ماهه است و به همین دلیل هدف ما در این فصل قرار گرفتن در رتبه سوم تا هفتم لیگ یک است.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان با اشاره به اینکه شهر مسجد سلیمان بنیان گذار فوتبال ایران است، اظهار داشت: هدف تیم نفت طی دو یا سه سال آینده صعود به لیگ برتر است.

کد خبر 1276520

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha