۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۰، ۱۲:۵۰

با حضور قالیباف؛

90 پروژه شهری در شرق تهران فردا افتتاح می شود

90 پروژه شهری در شرق تهران فردا افتتاح می شود

شهردار منطقه 8 از بهره برداری 90 پروژه شهری در سال جهاد اقتصادی در شرق تهران خبر داد و گفت: این پروژه ها فردا چهارشنبه 14 اردیبهشت ماه جاری با حضور شهردار تهران افتتاح می شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدمهدی شادالوئی با اعلام این مطلب افزود: پروژه های آماده بهره برداری در شرق تهران با توجه به کمبودها و نیازهای سطح منطقه احداث شده اند.
 
وی از افتتاح سرای محله ، کتابخانه و خانه دوچرخه خبر داد و گفت: کمبودها و نیازهای فرهنگی در برخی از محلات منطقه 8 باعث شد که این قبیل پروژه ها در اولویت منطقه قرار بگیرد.
 
شادالوئی همچنین به ساخت مجموعه های جدید ورزشی و فرهنگی در سطح منطقه 8 اشاره کرد و افزود: افتتاح پروژه های ترافیکی، از دیگر اولویتهای منطقه بوده که به آنها توجه شده است.
 
شهردار منطقه 8 در ادامه از افتتاح بوستانهای جدید در شرق تهران خبر داد و گفت: با توجه به کمبود فضا برای توسعه کمی بوستانها در شرق تهران، افزایش سرانه فضای سبز منطقه همواره در برنامه های منطقه قرار دارد.
 
وی با اشاره به حضور شهردار تهران در مراسم افتتاح 90 پروژه شهری در سطح منطقه 8 گفت: این پروژه های در حوزه های ترافیکی، فنی و عمرانی، فرهنگی و اجتماعی و امور شهری و... آماده بهره برداری شده اند.
 
شهردار منطقه 8 در ادامه از احداث تفرجگاه در مسیل باختر، به منظور افزایش فضاهای عمومی برای گذران اوقات فراغت شهروندان شرق تهران خبر داد و گفت: احداث آبنما، ساخت و نصب آلاچیق و نرده فلزی، نصب چراغهای روشنایی پایه دار و.. از جمله اقداماتی است که در ساخت تفرجگاه در مسیل باختر صورت گرفته است.
 
وی افزود: در راستای سیاستهای کلان مدیریت شهری و تدابیر دکتر قالیباف شهردار تهران، طرح مناسب سازی مسیل باختر  در شهرداری منطقه 8 به اجرا در آمد.

کد خبر 1303809

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha