۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۰، ۱۳:۳۱

صاحب‌زمانی در گفتگو با مهر:

"چیزهایی هست که نمی‌دانی" پاییز اکران عمومی می‌شود

"چیزهایی هست که نمی‌دانی" پاییز اکران عمومی می‌شود

کارگردان فیلم سینمایی "چیزهایی هست که نمی‌دانی" از تلاش برای اکران عمومی این فیلم در پاییز امسال خبر داد.

فردین صاحب الزمانی در این ارتباط به خبرنگار مهر گفت: پاییز با توجه به فضایی که این فیلم دارد زمان مناسبی برای اکران "چیزهایی هست که نمی دانی" است. به همین دلیل تلاش می کنیم در این فصل فیلم اکران عمومی شود. البته ترجیح می دهم فیلم در یک گروه سینمای به روی پرده برود.

پخش این فیلم برعهده فیلمیران است. "چیزهایی هست که نمی‌دانی" توسط منیژه حکمت با مشارکت مرکز گسترش سینمای مستند تجربی تهیه‌ شده و درباره علی راننده آژانسی است که از درگیر شدن با هر ماجرایی دوری می‌کند. سیما، همکلاس قدیمی هنوز تلاش می‌کند دوستی سالهای دور را زنده کند و او را از انزوا درآورد. در میان مسافرهای ثابت علی زن جوانی است که اتفاقاتی در طول راه آنها را به هم نزدیک می‌کند. علی مصفا، لیلا حاتمی و مهتاب کرامتی بازیگران اصلی فیلم هستند.  

عوامل این فیلم عبارتند از نویسندگان فیلمنامه: فردین صاحب‌زمانی، پیام یزدانیان، مدیر فیلمبرداری: هومن بهمنش، مدیر تولید: جعفر عروجی، صدابردار: احمد اردلان، طراح صحنه و لباس: کامیاب امین عشایری، طراح چهره پردازی: فاطمه کمالی، برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان: بهروز شعیبی، عکس: بهادر نعمتی، از دیگر بازیگران نیز می‌توان به مهدی بجستانی، مریم کاظمی، حسام نورانی، نسیم امیرخسرو، مهدی آگاهی، مونا مستوفی، امیرعلی مالکی و... اشاره کرد.
کد خبر 1308767

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha