۲۰ خرداد ۱۳۹۰، ۱۲:۴۶

سمیعی:

تهدیدات حوزه کودک و نوجوان جدی است

تهدیدات حوزه کودک و نوجوان جدی است

بندرترکمن - خبرگزاری مهر: مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان گفت: تهدیدات در حوزه کودک و نوجوان بطور جدی وجود دارد و نسل نو جامعه اسلامی سیبل اصلی دشمن قرار گرفته است.

به کزارش خبرنگار مهر، حسین سمیعی عصر پنجشنبه در جمع مسئولان شهرستان بندرترکمن افزود: جنگ نرم دشمن، کودکان و نوجوانان را هدف قرار داده و این در حالی که ما بزرگترها مشغول روزمرگیها و غفلتهای روزانه خود شده ایم.

وی ضمن تاکید بر اینکه همگی باید مطیع امر رهبری باشیم، یادآورشد: همگی موظیم با استناد به اوامر رهبر معظم انقلاب در مقابل هجمه دشمنان بایستیم و اندیشه ایرانی آباد و آزاد را دل نسل نو کشور بپرورانیم.

وی از وضعیت بحرانی کودکان و نوجوانان در سطح جامعه ابراز نگرانی کرد.
 
سمیعی عنوان کرد: متاسفانه امروزه آستانه تحمل والدین در مقابل خواسته ها و تمایلات غیر دینی و ضد ارزشی فرزندان بالا رفته است.
 
عبدالحمید قربانزاده گوگلانی فرماندار بندرترکمن نیز گفت: دستگاههای فرهنگی باید برنامه های فرهنگی را با هدف نهادینه سازی فرهنگ در جامعه دنبال کنند.
 
وی با اشاره به نقش تاثیرگذار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در اقدامات زیربنایی فرهنگی در جامعه خواستار توجه بیشتر مسئولان و خانواده ها به این نهاد امن و تربیتی شد.
 
وی یادآور شد: شعارهای رهبر معظم انقلاب نقشه راه نظام است که همگی مکلف و موظفیم به اشارات و بیانات ایشان بویزه در عرصه فرهنگی کشور توجه بیشتری داشته باشیم.
کد خبر 1331502

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha