۲۴ خرداد ۱۳۹۰، ۱۳:۱۹

بهزاد عبدی آهنگساز کمکی مجموعه "مختارنامه" شد

بهزاد عبدی آهنگساز کمکی مجموعه "مختارنامه" شد

با توجه به حجم بالای موسیقی مجموعه "مختارنامه" به کارگردانی داود میرباقری از قسمت سی‌ام بهزاد عبدی به عنوان آهنگساز کمکی به این مجموعه پیوسته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا استادی روابط عمومی سریال مختارنامه در پی ابهام های پیش آمده درخصوص ساخت موسیقی این سریال تلویزیونی با اعلام این مطلب گفت: ساخت موسیقی سریال مختارنامه از نظر حجم موسیقی، گسترده و حساس است و به همین دلیل از قسمت 28 با پیوستن بهزاد عبدی، در ده قسمت باقیمانده با نظر کارگردان سریال بخش‌هایی از موسیقی توسط این آهنگساز و بخش‌های دیگر توسط امیر توسلی آهنگساز پیشین سریال ساخته می شود .

وی ادامه داد: بر این اساس همچنان امیر توسلی به عنوان سازنده موسیقی متن در کنار پروژه مختارنامه حضور دارد و این دو هنرمند توانا، با همکاری و همفکری یکدیگر موسیقی متن مختارنامه را می سازند. بنابراین بر خلاف مصاحبه‌ها و اخبار منتشر شده، بهزاد عبدی جایگزین امیر توسلی در این پروژه نشده نشده است.

استادی افزود: این شیوه از تقسیم کار در سریالی گسترده و پرحجم همچون"مختارنامه" امری مسبوق به سابقه است و در مرحله تولید سریال نیز بارها برای بخش‌های خاصی از سریال از دو گروه و تیم مجزا برای یک موضوع استفاده شده بود که نمونه آن بخش چهره پردازی بود که از مقطعی به بعد به دلیل تعداد بالای بازیگران، گروه طراحی جلوه‌های ویژه گریم به سرپرستی عبدالله اسکندری فعالیت خود را آغاز کرد و همزمان گروه چهره‌پردازی به سرپرستی مسعود ولدبیگی نیز فعالیت خود را ادامه داد. در حال حاضر نیز در در بخش موسیقی چنین اتفاقی رخ داده است.
 
مجموعه تلویزیونی "مختارنامه" به کارگردانی داود میرباقری جمعه شب‌ها از شبکه یک پخش می‌شود.
کد خبر 1335317

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha