۳۰ خرداد ۱۳۹۰، ۱۲:۲۴

همراه با شکرستان/

شش مجموعه تابستان روی آنتن شبکه دو می‌رود

شش مجموعه تابستان روی آنتن شبکه دو می‌رود

مجموعه‌های تلویزیونی "چمدان"، "سی‌امین روز"، "نشانی"، "قسم"، "شهریار" و "او یک فرشته بود" و سری جدید "شکرستان" تابستان امسال روی آنتن شبکه دو می‌روند.

به گزارش خبرگزاری مهر،  سری جدید"شکرستان" به کارگردانی بابک نظری و تهیه کنندگی سید مسعود صفوی نیز با آغاز فصل تابستان با قصه‌های متفاوت روی آنتن خواهد رفت.
 
"سریال امروز و فردا" به کارگردانی حسین قناعت و تهیه‌کنندگی داود قچاق هم روی آنتن می‌رود. این سریال داستان زندگی پسرخردسالی را به تصویر می‌کشد که در ارتباط با مسائل و مشکلاتی که خانواده اش با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، انشایی می نویسد که این متن سرآغاز ماجراهایی در زندگی اوست. در این سریال بازیگرانی چون فاطمه گودرزی، رضا فیضی، احمد علامه دهر، پویا گنجی و دریا مرادی به ایفای نقش می پردازند.
 
گروه فیلم و سریال شبکه دو همزمان با ایام تابستان و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، آثار نمایشی بسیاری را همچون "من قهرمان نیستم"، "کاشی ‌313"، "جایزه"، "کفش‌های پاره" و سریال‌های "چمدان"، "سی‌امین روز"، "نشانی"، "قسم"، "شهریار" و "او یک فرشته بود" تهیه و آماده پخش کرده که در آینده ای نزدیک در جدول پخش برنامه های این شبکه قرار خواهد گرفت.
 
 
فیلم تلویزیونی "من قهرمان نیستم" به کارگردانی محسن توکلی و تهیه کنندگی مجید مظفری برای پخش در تابستان تهیه و تولید می شود. ماجرای این فیلم که فیلمنامه آن را اکبر و اصغر روح نوشته اند درباره کودکی است که در مسیر زندگی ماجراهایی برایش رقم می خورد.
 
فیلم تلویزیونی "کاشی ‌313" به کارگردانی حسین تبریزی و تهیه کنندگی یحیی منصور مؤید همزمان با نیمه شعبان از گروه فیلم و سریال شبکه دو روی آنتن خواهد رفت. این فیلم با نقش آفرینی بازیگرانی چون مریم کاویانی،‌ فریبا متخصص، زهرا سعیدی،‌سید یاسر جعفری، نیلوفر شهیدی و حسن اسدی داستان چند خانواده را بیان می کند که در منزلی با یکدیگر زندگی می کنند و بروز اتفاقی باعث می شود تا این خانواده ها دچار سوء تفاهمی شده و رو در روی یکدیگر بایستند.
 
فیلم تلویزیونی "جایزه" به کارگردانی رضا سبحانی و تهیه کنندگی محسن شایان فر برای پخش در مبعث حضرت رسول (ص) تهیه و تولید می شود. این فیلم با نقش آفرینی بازیگرانی همچون صالح میرزاآقایی، مینا جعفرزاده، حسین محب اهری، آناهیتا اکبری و علی شاملو داستان پسری بنام امیرعلی را روایت می کند که در مسابقه انشانویسی یکی از شبکه های تلویزیونی برنده شده و باید برای گرفتن جایزه ا ش عازم تهران شود و این موضوع آغاز ماجراهایی برای اوست.
 
فیلم سینمایی "کفش های پاره" به کارگردانی مرتضی آتش زمزم و تهیه کنندگی محسن طباطبایی پور برای پخش در تابستان ‌90 تهیه و تولید خواهد شد. این فیلم با مضمون کودک ساخته می شود و فضای زندگی ماشینی روزگار ما که باعث بروز فاصله ها بین کودکان و والدین شده است را مطرح می کند. این فیلم در حال حاضر در مرحله پیش تولید قرار دارد.
 
سریال "چمدان" با مضمون طنز به کارگردانی و تهیه کنندگی خسرو ملکان برای پخش در ماه مبارک رمضان از شبکه دو سیما در حال تهیه و تولید است. این سریال ‌27 قسمتی یک اثر اپیزودیک است و بازیگرانی چون فتحعلی اویسی، میرطاهر مظلومی، محسن قاضی مرادی، فلورا نظری، یوسف صیادی و ارژنگ امیرفضلی در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.
 
 سریال تلویزیونی "سی امین روز" به کارگردانی جواد افشار و تهیه کنندگی رضا جودی دومین اثر نمایشی شبکه دو سیما درماه رمضان امسال خواهد بود که با نقش آفرینی بازیگرانی چون هومن سیدی، کوروش سلیمانی، محمود عزیزی، رزیتا غفاری و بهرام ابراهیمی داستان مردی بنام سیاوش را به تصویر می کشد که سهواً باعث قتل برادر دوستش می شود و از آنجا که بسیار به رفاقت پایبند است قتل را گردن می گیرد. این سریال در کنار "چمدان" یکی از گزینه های شبکه دو سیما برای پخش در ایام ماه مبارک رمضان در نظر گرفته شده است.
 
 سریال "نشانی" به کارگردانی رامبد جوان و تهیه کنندگی مجید اوجی با بازی فلورا سام،‌آتنه فقیه نصیری، برزو ارجمند، رامبد جوان، داوود رشیدی و مرضیه برومند که پخش آن در 15 قسمت از شبکه دو آغاز شده و داستان دختری بنام لیلا را به تصویر می کشد که در پی ورشکستگی شرکت عمه اش، مجبور می شود به ایران سفر کند ولی بدنبال این موضوع ماجراهایی برایش بوقوع می پیوندد. ای سریال هم اکنون هر روز به جز شنبه ها و جمعه ها ساعت 23:30 از شبکه دو پخش می شود.
 
سریال "قسم" به کارگردانی حسین تبریزی و تهیه کنندگی سعید منتظر المهدی در ایام تابستان از شبکه دو روی آنتن خواهد رفت. این سریال با نقش آفرینی بازیگرانی چون مریم کاویانی، بهزاد فراهانی، حسن جوهرچی و نسرین مقانلو داستان ارتباط انسان با خدا را به تصویر می کشد و روایت زندگی پیرمردی است که در هویت و اعتقاداتش دچار مشکلاتی می شود.
 
سریال تلویزیونی "شهریار" به تهیه کنندگی پروانه پرتو و کارگردانی کمال تبریزی قرار است در ایام تابستان در ‌22 قسمت، زندگی پرفراز و نشیب شهریار را به تصویر بکشد. الهام حمیدی، فرهاد قائمیان، مهسا کرامتی و لیلا تقوی از بازیگران سریال شهریار هستند.
 
همچنین سریال "او یک فرشته بود" به کارگردانی علیرضا افخمی و تهیه کنندگی رامین عباسی‌زاده با آغاز فصل تابستان از شبکه دو به روی آنتن خواهد رفت. این مجموعه داستان خانواده ای را به تصویر می کشد که با ورود یک زن به جمع خانوادگی شان باعث از هم پاشیدگی خانواده از هم می شود. در این سریال بازیگرانی چون حسن جوهرچی، مریم کاویانی، بهاره افشار و ثریا قاسمی به ایفای نقش پرداخته‌اند.
کد خبر 1339606

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha