۳۱ خرداد ۱۳۹۰، ۱۵:۴۱

پیشنهاد رایزن ایران در مالزی؛

تأسیس شعب بیمه در کشور مالزی برای حل مشکلات دانشجویان ایرانی

تأسیس شعب بیمه در کشور مالزی برای حل مشکلات دانشجویان ایرانی

رایزن ایران در مالزی به منظور برطرف شدن مشکلات دانشجویان ایرانی دانشگاه های مالزی، پیشنهاد تاسیس شعبه های بیمه در کشور مالزی داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام نظام محمدعلی نظام زاده - نماینده ولی فقیه در امور دانشجویان ایرانی آسیا و اقیانوسیه در نشستی به بررسی مسایل و مشکلات دانشجویان ایرانی دانشگاه های مالزی از جمله مسائل تحصیلی، صنفی و فرهنگی دانشجویان پرداخت.

در این نشست، دانشجویان به بیان مشکلات خود در مالزی پرداختند که مسئله کمک‌های مالی، بیمه، بیمه خانواده دانشجویان و مسئله استخدام دانشجویان در ایران پس از اتمام دوران تحصیلات، مهمترین مشکلات این دانشجویان بود.

در بخش دیگر این نشست، ضیایی - رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، آمادگی خود را برای همکاری با دانشجویان در زمینه بورس سال آخر و عضویت در هیئت علمی دانشگاههای دولتی و آزاد اسلامی اعلام کرد و در زمینه بیمه دانشجویان، با توجه به جمعیت کثیر ایرانیان در مالزی به شرکت‌های بیمه ایرانی پیشنهاد تاسیس شعبه در مالزی را داد.

به گزارش مهر، این نشست به همت اتحادیه اسلامی انجمن‌های دانشجویان ایرانی دانشگاه‌های مالزی برگزار شد و علی اکبر ضیایی - رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، عزیزالله معماریانی - رایزنی علمی جنوب شرق آسیا وعین الله عابدی - معاون فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری درامور دانشجویان ایرانی خارج از کشور حضور داشتند.
 


 

کد خبر 1340777

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha