۱ تیر ۱۳۹۰، ۱۸:۳۲

مسئولان لرستان مطرح کردند:

"مهر" رسانه ای برای طرح مشکلات مردم/ رویکرد مستقل خبرگزاری مهر

"مهر" رسانه ای برای طرح مشکلات مردم/ رویکرد مستقل خبرگزاری مهر

خرم آباد - خبرگزاری مهر: برخی از مسئولان و نمایندگان لرستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جایگاه خبرگزاری مهر در حوزه رسانه کشور، این خبرگزاری را رسانه ای در راستای طرح مشکلات مردم و پیوند میان مردم و مسئولان دانستند.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در این رابطه در گفتگو با خبرنگار مهر در خرم آباد اظهار داشت: حقیقتا خبرگزاری مهر در حوزه پوشش اخبار نمایندگان استان فعالیت چشمگیر و اثربخشی داشته است.

محمد رضا ملکشاهی راد ادامه داد: خبرگزاری مهر با وجود اینکه در مقایسه با برخی از خبرگزاریها از قدمت کمتری برخوردار است ولی در همین مدت فعالیت توانسته است که جای خود را در حوزه رسانه باز کند.

خبرگزاری مهر در صدر خبرگزاریهای معتبر کشور

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر خبرگزاری مهر در صدر خبرگزاریهای معتبر کشور و لرستان قرار دارد، یادآور شد: دفتر لرستان خبرگزاری مهر یکی از دفاتر پرکار خبری در استان است به طوریکه بسیاری از اخبار و گزارشها از طریق این رسانه انعکاس پیدا می کند.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی همچنین به رویکرد نقادانه و مستقل مهر اشاره کرد و گفت: به اعتقاد من تاکنون حتی یک مطلب تنش زا از سوی این خبرگزاری منتشر نشده است که این یکی از ویژگیهای خوب این خبرگزاری است.

ملکشاهی راد تصریح کرد: خبرگزاری مهر بیشتر به دنبال انعکاس مشکلات مردم، بررسی مسائل جامعه و تعامل با مسئولین و نمایندگان است که این رویکرد، رویکردی خوب، منصفانه و متعادل است.

خبرگزاری مهر بیش از سایر رسانه ها به طرح مشکلات مردم پرداخته است

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان نیز در این زمینه معتقد است که با وجود اینکه خبرگزاری مهر در لرستان موفق و تاثیر گذار عمل کرده است ولی انتظار می رود این خبرگزاری به طور پررنگ تری به خدمات و دستاوردهای مسئولان اجرایی استان بپردازد.

علی چراغیان با بیان اینکه حضور موثر خبرگزاری مهر در فضای رسانه ای لرستان قابل توجه است، عنوان کرد: خبرگزاری مهر خبرگزاری فعال، پرتحرک و سوژه گرا است.

وی عنوان کرد: این خبرگزاری در صحنه های مختلف حضوری فعال و موثر دارد و کیفیت اخبار منتشر شده در این خبرگزاری قابل توجه است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان همچنین خبرنگاران مهر را پرتحرک و با انگیزه ارزیابی کرد و بیان داشت: تنوع اخبار در این خبرگزاری و نوع نگاه خبرنگاران این رسانه از ابعاد مختلف به موضوعات نشان دهنده تحرک و پویایی این رسانه است.

چراغیان افزود: همچنین خبرگزاری مهر رسانه ای سوژه گرا است و نگاه آئینه ای به مسائل مختلف موجود در استان دارد به طوریکه با برجسته کردن نقاط ضعف موجود کمک خوبی برای متولیان امر و مسئولان محسوب می شود.

وی با تاکید بر اینکه خبرگزاری مهر بیش از سایر رسانه ها به طرح مشکلات مردم پرداخته است، عنوان کرد: این رسانه در عرصه اطلاع رسانی و روشنگری نقش مهمی ایفا می کند.

جایگاه خبرگزاری مهر در راستای ارائه راهکار به مدیران

فرماندار خرم آباد نیز در این رابطه در سخنانی با تاکید بر اینکه خبرگزاری مهر رسانه ای فعال و تاثیر گذار در سطح استان است، بیان داشت: دفتر خبرگزاری مهر در لرستان در میان سایر دفاتر استانی این خبرگزاری فعالیت قابل قبولی داشته است.

حسن شریعت نژاد با تاکید بر اینکه دفتر لرستان خبرگزاری مهر از فعالترین دفاتر این خبرگزاری است، یادآور شد: این دفتر با وجود امکانات محدودی که در اختیار دارد در عرصه اطلاع رسانی به خوبی ایفای نقش کرده است.

وی همچنین با تاکید بر جایگاه خبرگزاری مهر در راستای ارائه راهکار به مدیران در استان، تصریح کرد: این خبرگزاری در راستای رساندن صحبت های مردم به مسئولان نقش تاثیر گذاری داشته است.

کد خبر 1341911

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha