۸ مرداد ۱۳۹۰، ۸:۲۵

ویژه ماه رمضان/

برنامه سخنرانی حجت الاسلام حسین انصاریان اعلام شد

برنامه سخنرانی حجت الاسلام حسین انصاریان اعلام شد

قم - خبرگزاری مهر: برنامه سخنرانی های حجت الاسلام استاد حسین انصاریان در ایام ماه مبارک رمضان از سوی موسسه دارالمعارف الشیعی اعلام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، برنامه سخنرانی حجت الاسلام استاد حسین انصاریان در ایام ماه مبارک رمضان شامل 80 جلسه سخنرانی و 3 شب مراسم احیاء لیالی قدر در تهران اعلام شده است.

بر پایه این گزارش، سخنرانی ظهرهای ماه مبارک رمضان بعد از نماز ظهر و عصر در مسجد امیر واقع در خیابان کارگر شمالی  و سخنرانی شبهای ماه رمضان از ساعت 11 شب در حسینیه همدانیها واقع در خیابان ری برگزار می شود.

همچنین مراسم احیاء شب‌های قدر استاد انصاریان نیز در حسینیه همدانی های تهران برگزار می‌شود.

استاد انصاریان از یکم تا دهم رمضان از ساعت 21:30 به مدت 10 شب در مسجد امام رضا(ع) واقع در بلوار تعاون تهران سخنرانی می کنند و از 15 رمضان تا 23 رمضان نیز به مدت 10 شب از ساعت 21:30 در حسینیه الزهرا(س) واقع در خیابان وحدت اسلامی روبروی آگاهی سخنرانی خواهند داشت.

یادآور می شود، محافل قرآنی ضیافت نور با حضور قاریان برجسته و ممتاز دارای رتبه بین المللی و گروه های تواشیح و ذاکرین اهل بیت(ع) طبق سنوات گذشته در شب های ماه مبارک رمضان تحت اشراف استاد انصاریان از ساعت 22:00 در حسینیه هدایت تهران با حضور خانواده ها برگزار می شود.

بر پایه این گزارش، در این مراسم نیز حجج الاسلام آقایان استاد علوی  تهرانی، دکتر سید ابراهیم هاشمیان و حجت الاسلام شیخ محمد انصاریان، استاد محمد جواد صاحبی، حجت الاسلام مردانی‌پور، حجت الاسلام شریعت زاده، دکتر شاهرودی و جمعی از کارشناسان قرآنی سخنرانی می کنند.

همچنین مسابقات آشنایی با مفاهیم متعالی قران کریم در محافل ضیافت نور برگزار می شود.

کد خبر 1369733

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha