۱۲ مرداد ۱۳۹۰، ۱۰:۵۷

آثار برگزیده سومین دوره مسابقه عکاسی از سفره‌های افطاری در نمایشگاه قرآن

آثار برگزیده سومین دوره مسابقه عکاسی از سفره‌های افطاری در نمایشگاه قرآن

نمایشگاهی از آثار برگزیده و منتخب دومین و سومین دوره مسابقه عکاسی از سفره‌های افطاری، در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن برپا شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، دبیرخانه دائمی مسابقات فرهنگی هنری سفره های ایرانی اسلامی، نمایشگاهی شامل 40 تابلوی عکس در ابعاد 100 در 70 و از 22 عکاس از شهرهای مختلف با موضوع سفره های افطاری به نمایش در آمده است.

از دیگر خصوصیات این نمایشگاه تنوع در عین وحدت موضوعی آن است به طوری که در بین این آثار عکس‌هایی از اماکن متبرکه‌ای چون مدینه منوره، حرم رضوی، امامزادگان و مساجد، مشاغل مختلف، خانواده های ایرانی و خارجی و حتی عکسی از زندان دیده می‌شود.

این عکس‌ها، آثار منتخب و برگزیده دوره‌های دوم و سوم مسابقه عکاسی از سفره‌های افطاری است که در گذشته در پایان هر دوره به طور مجزا در گالری شماره 2 خانه عکاسان به نمایش در آمده‌اند.
 
مسابقات عکاسی از سفره‌های افطاری از سال 1387 تا کنون توسط سایت لقمه برگزار شده است که از دوره دوم خود از حمایت مرکز توسعه هنرهای تجسمی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه عکاسان برخوردار بوده است.
 
طراح و دبیر این مسابقات محمدصالح حجت الاسلامی است و داوری هر دو دوره آن را آقایان دکتر محمد ستاری، محمد مهدی رحیمیان و رسول اولیازاده عهده دار بوده‌اند. 
کد خبر 1374501

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha