۲۵ آذر ۱۳۸۳، ۱۶:۴۸

نماينده خرم آباد سكوت را شكست:

چنين مشكلاتي براي ساير نمايندگان مجلس نيز مي تواند پيش آيد

فتح الله حسنوند نماينده خرم آباد پس از گذشت يك هفته از انتشار خبر دخترربايي توسط برادر و محافظ خود در برخي روزنامه ها سكوت را شكست و در يك تذكر آيين نامه اي خطاب به ساير نمايندگان مجلس گفت: چنين مشكلاتي ممكن است براي ساير نمايندگان مجلس نيز پيش آيد.

به گزارش خبرنگار پارلماني "مهر"،  نماينده خرم آباد در جلسه علني امروز در واكنش به انتشار اين خبر ضمن قرائت يك دفاعيه مكتوب از جايگاه و شأن نمايندگي مجلس دفاع كرد و از هيات رييسه مجلس خواست نسبت به نماينده بروجرد كه اخبار مربوط به دختر ربايي برادر و محافظ وي را در صحن علني مجلس مطرح كرد برخورد لازم را جهت احقاق حق صورت گيرد.

فتح الله حسنوند گفت: ممكن است فردا اين مشكل دامن ساير نمايندگان مجلس نيز بگيرد .

نماينده خرم آباد با تاكيد بر اينكه هر كس در گرو عمل خويش است از هيات رييسه خواست تا نسبت به احقاق حقوق مردم خرم آباد ، مجلس و نمايندگان اقدام نمايد.

 فتح الله حسنوند گفت: اينجانب با انجام عمل خلاف قانون از هر فردي سر بزند شديدا مخالفم و در اين چند روز گذشته نيز براي جلوگيري از ملتهب شدن جامعه سكوت كردم اما متاسفانه برخي روزنامه ها با دامن زدن به اين موضوع خوراك رسانه هاي خارجي را فراهم مي كنند.

وي افزود: چرا بايد مردم شريف خرم آباد ، مجلس و شان نمايندگي زير سوال برود و موضوع نسبت خويشاوندي را به مجلس نسبت دهند و خدمتگزار مردم را دلسرد كنند.

حسنوند با تاكيد بر اينكه از هيچ اقدام قانوني حمايت نمي كند از قوه قضاييه خواست اين موضوع را با دقت دنبال كند و برخورد قانوني لازم را با متهم به عمل آورد.

حداد عادل در پاسخ به تذكر نماينده خرم آباد گفت: اينكه تخلفي صورت گرفته است و شما اعلام كرديد كه از متخلف طرفداري نمي كنيد جاي تقدير دارد و اصولگرايي مجلس هفتم همين را اقتضا مي كند.

وي گفت: ما نبايد دنبال عيب جويي باشيم و اگر كسي تخلف انجام داد بايد بر اساس حق و عدل با آن رفتار شود گفت: در آنچه رخ داده اهانت به مردم خرم آباد و مجلس نشده است.

وي ادامه داد: از نمايندگان خواهش مي كنم در اظهار مطالب موضع را در حدي كه رخ داده اظهار نظر كنند در غير اين صورت اثر سوء دارد و همينكه مجلس نسبت به اين مورد حساسيت  دارد نشان دهنده اقتدار مجلس است.

حداد گفت: اين گونه اتفاقات ممكن است تكرار شود و حسايست نمايندگان را نسبت به اطرافيانشان طلب مي كند.

کد خبر 139226

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha