۲۸ آذر ۱۳۸۳، ۱۵:۲۱

دور رفت رقابتهاي ليگ برتر بسكتبال بانوان كشور

فولاد مباركه سپاهان صدرنشين شد

دو ر رفت رقابتهاي ليگ برتر بسكتبال بانوان كشور با صدرنشيني تيم فولاد مباركه اصفهان پايان يافت .

به گزارش خبرنگار "مهر" هفته آخر از دور رفت دوازدهمين دوره مسابقات سوپر ليگ بسكتبال بانوان كشور به ميزباني باشگاه فولاد مباركه در خانه بسكتبال اصفهان، تهران به ميزباني شركت نفت و گرگان به ميزباني تيم دانشگاه علوم كشاورزي گرگان برگزارشد كه در پايان باشگاه فولاد مباركه سپاهان در صدر جدول ايستاد و باشگاه پيكان تهران در رده دوم قرار گرفت. گفتني است در پايان اين دوره از مسابقات كه با حضور 12 تيم از اوايل مهرماه آغاز شده است 36 ورزشكار به اردوي تمريناتي تيم ملي دعوت مي شوند.
مسئولين ليگ برتر بسكتبال بانوان اظهار اميدواري كرده اند كه اين تيم مثل سنوات گذشته تيم خوبي است و مي تواند در مسابقات آينده پايتختهاي كشورهاي اسلامي و مسابقات زنان كشورهاي اسلامي درمهرماه سال آينده نتايج خوبي را كسب كند. مسابقات دور برگشت سوپر ليگ بسكتبال بانوان كشور از سوم دى ماه در سه منطقه گنبد به ميزبانى باشگاه الكترورضا،تهران به ميزبانى پيكان تهران و شيراز به ميزباني صدرا شيراز برگزار مى شود. نتايج روز پاياني دور رفت ليگ بسكتبال به شرح ذيل است :
در تهران تيم پيكان بر تيمهاي انقلاب و شركت نفت تهران غلبه كرد، تيم حجاب نيز بر تيمهاي شركت نفت و انقلاب تهران به پيروزي رسيد. در اصفهان تيم فولاد مباركه اصفهان بر تيمهاي فجر سپاه تهران و دخانيات تهران پيروز شد و تيم ذوب آهن اصفهان نير به همين شكل در دوبازي تيمهاي فجرو دخانيات تهران را مغلوب خود كرد. در گرگان تيم حجاب شيراز در يك بازي تيم الكترو رضا گنبد را شكست داد و در بازي دوم مغلوب تيم دانشگاه علوم كشاورزي و منابع طبيعي گرگان شد. تيم صدراشيراز به ترتيب تيمهاي علوم كشاورزي گرگان و الكترو رضا گنبد را از پيش روبرداشت.

کد خبر 140063

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha