۳۰ شهریور ۱۳۹۰، ۲۱:۵۶

موذنی خبر داد:

جشنواره مدهامتان در نطنز برگزار شد

جشنواره مدهامتان در نطنز برگزار شد

نطنز - خبرگزاری مهر: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نطنز از برگزاری جشنواره قرآنی مدهامتان در نطنز خبر داد و گفت:‌ جشنواره مدهامتان گام مهمی در جهت ترویج آموزه های قرآنی و دینی است.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی موذنی بعد از ظهر چهارشنبه 30 شهریور در حاشیه برگزاری مرحله شهرستانی جشنواره قرآنی "مدهامتان" این شهرستان که در مسجد حضرت ابوالفضل این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: برپایی جشنواره قرآنی "مدهامتان" در شناسایی نخبگان قرآنی و کشف استعدادهای قرآنی ارزشمند و مهم است.

وی بیان داشت: این جشنواره در شهرستان نطنز توسط کانون فرهنگی هنری حضرت ابوالفضل(ع) با حضور بیش از 80 نفر در رشته های شفاهی این جشنواره برگزار شد که نهج البلاغه و تفسیر قرآن نیز در آینده همزمان با کل استان برگزار می شود.

موذنی تصریح کرد: مادامی که پیوند بین مساجد و قرآن برقرار باشد، ثمرات و برکات فراوانی را برای مسلمانان در پی دارد.

وی همچنین به آثار و برکات برپایی این جشنواره اشاره کرد و گفت: این برنامه نقش موثری در ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه و در بین نسل جوان و نوجوان دارد و جشنواره قرآنی "مدهامتان" یکی از جشنواره های تأثیرگذار کشور است که از سوی ستاد عالی کانون های مساجد برگزار می شود.

موذنی برگزاری جشنواره های قرآنی را گامی در جهت اطلاع رسانی فعالیت های قرآنی در بین جوانان و نوجوانان دانست و افزود: جشنواره قرآنی مدهامتان زمینه را برای کشف و شناسایی استعدادهای قرآنی جوانان مساجد فراهم ساخته است.

کد خبر 1414145

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha