۷ بهمن ۱۳۹۰، ۱۳:۳۹

امکان شناسایی تخلفات ساختمانی در همه مناطق پایتخت

امکان شناسایی تخلفات ساختمانی در همه مناطق پایتخت

مدیرکل امور اجرایی کمیسیون های ماده صد شهرداری تهران گفت: با اجرای سیستم تحت وب این کمیسیون با عنوان "جغرافیای تخلفات ساختمانی"، شناسایی تخلفات در هر منطقه و ناحیه ممکن می‌شود.

 به گزارش خبرگزاری مهر،رضا نگهبان با اشاره به راه اندازی سیستم جغرافیای تخلفات ساختمانی گفت : ارائه گزارش های به هنگام تخلفات ساختمانی به تفکیک کدهای 12 گانه ماده صد مانند تغییر کاربری ، اضافه اشکوب ، کسری پارکینگ و غیره به تفکیک ناحیه و منطقه و جلوگیری از ادامه روندهای غیر قانونی تغییر آرای صادره کمیسیون ماده صد از جمله اهداف سیستم جدید این کمیسیون است که با عنوان جغرافیای تخلفات ساختمانی فعالیت می کند .

وی افزود : از دیگر مزایایی که این سامانه دنبال می کند ، الزام شهرداری های مناطق به ارائه مستمر گزارش اجرای احکام به اداره کل کمیسیون های ماده صد و مسئولیت پذیری بیشتر ایشان در برابر اقدامات و تصمیم گیری های خود است .

نگهبان با بیان این که این سامانه با عنوان جغرافیای تخلفات ساختمانی ، شناسایی تخلفات در هر منطقه و ناحیه را ممکن می کند ، اظهار کرد : یکپارچگی اطلاعات پرونده های تخلفات ساختمانی و افزایش قابلیت دسترسی و تحلیل این اطلاعات توسط گروه های مجاز از دیگر اهداف این سامانه است .

به گفته مدیر کل امور اجرایی کمیسیون های ماده صد ، با اجرای این سامانه ، دقت و سرعت در ابلاغ رای و اجرای آن در شهرداری های مناطق افزایش می یابد.

کد خبر 1518158

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha