۳ اسفند ۱۳۹۰، ۹:۲۸

تقوی نیا:

انتخابات مجلس سرآمد سایر انتخابات است

انتخابات مجلس سرآمد سایر انتخابات است

سمنان-خبرگزاری مهر: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان با بیان اینکه تمام بسترهای لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و پرشور فراهم شده است گفت: انتخابات مجلس سرآمد سایر انتخابات است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام یدالله تقوی نیا سه شنبه در جمع مسئولان هیئات مذهبی سمنان در امامزاده یحیی(ع) سمنان افزود: انقلاب اسلامی ایران با تاسی از ائمه اطهار(ع) و حکومت دینی زمان پیامبر اکرم(ص) و با هدف نشر و گسترش ارزش های اهل بیت(ع) و آموزه های قرآن به رهبری امام(ره) و با حمایت مردم مسلمان ایران پیروز شد.

وی با اشاره به نقش و جایگاه انقلاب اسلامی در بین مردم سایر کشورها اظهار داشت: بیداری اسلامی در کشورهای جهان با تکیه به اراده عمومی مردم و متاثر از اسلام اصیل و الگوپذیری از انقلاب اسلامی ایران بوده است.

عضو شورای فرهنگ عمومی شهرستان سمنان بیداری اسلامی در کشورهای جهان را با تکیه به اراده عمومی مردم و الگوپذیری از انقلاب ایران عنوان کرد.

تقوی نیا در بخش دیگری با اشاره به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی در  روز 12 اسفند با حضور حداکثری و میلیونی در صحنه انتخابات و صندوق های اخذ رای بصیرت و هوشیاری  خود را بیش از پیش به جهانیان نشان خواهند داد.

وی در پایان انتخابات مجلس را سرآمد سایر انتخابات عنوان کرد و افزود: تمام بسترهای لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و پرشور فراهم است.

کد خبر 1539739

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha