۲۷ فروردین ۱۳۹۱، ۱۳:۳۱

رامین جهان‌پور با 6 کتاب به نمایشگاه کتاب می‌آید

رامین جهان‌پور با 6 کتاب به نمایشگاه کتاب می‌آید

6 کتاب از رامین جهان‌پور در نمایشگاه کتاب تهران امسال عرضه خواهد شد که 2 عنوان آن‌ها چاپ سال 91 و 4 عنوان دیگر در سال 90 چاپ شده‌اند.

رامین جهان‌پور نویسنده در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره حضور آثارش در نمایشگاه کتاب تهران گفت: سال گذشته هیچ‌کدام از کتاب‌هایم به نمایشگاه نرسید، اما امسال با 6 عنوان کتاب در نمایشگاه حاضر هستم که به نظرم وضعیت بسیار بهتری نسبت به سال گذشته است.

وی افزود: از این 6 عنوان، 4 عنوان در نیمه دوم سال 90 به چاپ رسیدند که عبارت‌اند از مجموعه داستان‌ «دوبلور»، «رودخانه‌ای که می‌رفتیم»، «داستان‌های کهن ایرانی» و «گوشه‌هایی از زندگی نویسندگان بزرگ» که دو کتاب اول را نشر روزگار و دو کتاب دیگر را انتشارات شرکت توسعه کتابخانه‌های ایران منتشر کرد. اما 2 عنوان دیگر هم قرار است در این هفته منتشر شوند و در نمایشگاه عرضه شوند.

این نویسنده در ادامه گفت: یکی از این کتاب‌ها، مجموعه داستان «رایانه» است و دیگری هم «جوجه‌قمری تنها» نام دارد که مجموعه داستانی برای کودکان است. هر دو کتاب را انتشارات شرکت توسعه کتابخانه‌های ایران منتشر خواهد کرد. «رایانه» شامل 13 داستان کوتاه است که پیش از این در نشریات منتشر شده‌اند. داستان‌های این مجموعه که برای گروه سنی نوجوانان نوشته شده‌اند، همگی رئال هستند اما با سبکی متفاوت نوشته شده‌اند. «یک روز در طبیعت»، «پالتوی خاکستری»، «با همان لبخند همیشگی» و «آلونک» نام تعدادی از داستان‌های این مجموعه هستند.

جهان‌پور گفت: «جوجه‌قمری تنها» هم شامل 10 داستان کوتاه است که در نشریات کودکان به چاپ رسیده‌اند. داستان‌های این کتاب برای گروه سنی «ج» نوشته‌اند. «روز اول مدرسه»، «جوجه‌‌قمری تنها»، «پروانه‌ها» و «بچه‌گربه‌ای که تیتاپ خورد» عنوان تعدادی از داستان‌های این کتاب هستند.

کد خبر 1577410

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha