۲ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۳:۰۴

شیرین سخن:

آرامستان 30 هکتاری کرمانشاه راه اندازی می شود

آرامستان 30 هکتاری کرمانشاه راه اندازی می شود

کرمانشاه - خبرگزاری مهر: مدیر عامل سازمان آرامستانهای کرمانشاه گفت: آرامستان جدید شهر کرمانشاه در حاشیه روستای "بریموند" قرار گرفته است و فضایی در حدود 30 هکتار برای احداث این آرامستان منظور شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرعامل سازمان آرامستان های کرمانشاه صبح شنبه در جمع خبرنگاران گفت: سازمان آرامستان های استان کرمانشاه با همکاری برخی از نهادهای فرهنگی قصد دارد که قطعه ای در شان و مقام هنرمندان این منطقه تهیه و ایجاد کند تا بدینوسیله بتوانیم ذره ای از تلاشهای این هنرمندان را ارج بنهیم.

مدیرعامل سازمان آرامستان های کرمانشاه افزود: این پروژه در آینده ای نه چندان دور احداث خواهد شد.

شیرین سخن با اشاره به راه اندازی و ایجاد آرامستان جدید در کرمانشاه گفت: ایجاد این آرامستان جدید دغدغه اصلی ما و دیگر مسئولان دخیل در امور شهری بوده است و خوشبختانه کار احداث این آرامستان به پایان رسیده است و باید گفت که آرامستان جدید نسبت به آرامستان باغ فردوس امکانات و وضعیت مناسبت تری دارد.

وی تاکید کرد: آرامستان جدید شهر کرمانشاه در حاشیه روستای "بریموند" قرار گرفته و فضایی در حدود 30 هکتار برای احداث این آرامستان در نظر گرفته شده است.

شیرین سخن افزود: در برخی از ایام هفته به خصوص دوشنبه ها و پنجشنبه ها، تعداد مراجعه کنندگان به آرامستان باغ فردوس بر اساس رسوم قدیمی بسیار زیاد است، از همین رو از شهروندان فهیم درخواست داریم که تمامی موازین بهداشتی و شرعی را در این روزها رعایت کنند.

مدیرعامل سازمان آرامستانهای کرمانشاه در پایان گفت: این سازمان و شهرداری کرمانشاه برای نگهداری بهتر از این مکان نیازمند تعامل دوسویه با شهروندان و جامعه است.

کد خبر 1581992

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha